Monday, December 28, 2015

najlepsza pizza na świecie ♥

9 lat temu byliśmy tu pierwszy raz. To była miłość od pierwszego gryza ;) Od tamtego czasu zawsze jak jesteśmy w okolicy idziemy na pizzę do Eddie's Pizza w Stockton.
Perfekcyjne ciasto, fantastyczne dodatki, rewelacyjny sos- czego chcieć więcej?

dzisiejsze zdjęcie z Instagrama 

nasze ulubione pizzowe miejsce z zewnątrz

zawijasy czosnkowe z tego samego cista co pizza 

pyszności

sos Ranch robiony codziennie na świeżo- coś wspaniałego *.*

nasza pizza: podwójny ser, pepperoni, pieczarki i kurczak

trochę nieciekawe światło, ale i tak troszkę widać
(najpiękniejsze jest to, że dodatki są na całej powierzchni ciasta- nie ma łysych brzegów)

i seeeeeeeer *.*

mój pierwszy kawałek :)

omnomnomnom


zostało nam 6 kawałków na później :D
a po pizzy- godzinka na siłowni :D

Buziaki!

5 comments:

  1. Mega pizza! Tylko brzegów mi brakuje :-)

    ReplyDelete
  2. O jaaaaa... ale bym sobie zjadła taką pizzę... ten ser wygląda obłędnie!
    Mój ukochany zapowiedział, że w Sylwestra zrobi pizzę... :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!