Tuesday, December 29, 2015

torebkowa zdobycz- czyli za co uwielbiam second handy

Jak jestem w nowym miejscu lubię zajrzeć do sklepów w okolicy. Zawsze można trafić na coś, czego nie mam w moim rejonie ;)
Dzisiaj byłam w ROSSie i Homegoods, ale kompletnie nic mi nie wpadło w oko (z wyjątkiem kokardkowych spinek do włosów).
Postanowiłam jeszcze wejść do Goodwilla (taki amerykański sieciowy second hand). Bardzo lubię Goodwilla bo zdarza się, że znajdę tam naprawdę konkretne rzeczy :)
Dzisiaj trafiłam na skórzaną torbę 'biznesową' na laptopa i inne gadżety.
Franklin Covey- nie znałam tej marki wcześniej. Zajrzałam na ich stronę i dowiedziałam się, że torby laptopowe podobne do mojej sprzedają się za bagatela $150-$350.. Także tego..
Moją upolowałam za $15,99 :D

moja pierwsza torebka tego typu

z tyłu na dole są białe ślady, które postaram się wyczyścić

jest 'zamykana' na mocny magnes

w środku

przegródka na laptopa jest ozdobiona czerwoną chryzantemą

:)

cena

detale

znalazłam też sukienkę dla Dzieciny

z przyjemnej bawełny
w piórka :)

z kieszeniami *.*
sama bym taką nosiła :D
Buziaki!

8 comments:

  1. Uwielbiam SH za takie perełki :). Już nieraz mi coś wpadło w łapki, co było dla mnie wielkim wow :).

    ReplyDelete
  2. świetne zdobycze
    podona mi się i torebka i sukienka
    uwielbiam zakupy w sh
    szczęśliwego Nowego Roku
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładna ta torba. Widać, że jest dobrej jakości. Też czasem buszuje w lumpku i w tym roku udało mi się kupić dwa fajne płaszcze, obok ok 25 złotych za sztukę, także uważam to za sukces :D

    ReplyDelete
  4. Ale Ci się udało z tą torebką :)

    ReplyDelete
  5. Patrząc na zdjęcia sukienki pomyślałam to samo co Ty, tzn. że fantastyczna sukienka dla Ciebie, a tu się okazało, że to dla córci. Kolor, fason :)
    Torba też bardzo ładna i od razu ma u mnie plusa - jest czerwona :)

    ReplyDelete
  6. Torebka wygląda na bardzo dobrze wykonaną :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!