Friday, December 11, 2015

zakupy z wielkiej wyprzedaży CVS- pielęgnacja

Moje małe zakupy pielęgnacyjne z CVS. Wybrałam kosmetyki, które były przecenione o połowę :)
Za wszystko zapłaciłam $18.

zdjęcia robione wieczorową porą w sztucznym świetle

maska do puszących się włosów Shea Moisture

bardzo ładnie pachnie :0
po pierwszym uzyciu jestem zadowolona- zobaczymy jak będzie dalej 

szampon do włosów z tej samej serii Shea Moisture

chusteczki do demakijażu Olay (trochę szczypały mnie w oczy za pierwszym razem, ale za drugim już bardziej uważałam i było lepiej ;)

dwie miniaturki z serii objętościowej John Frieda: szampon i odżywka
idealne na wyjazdy
Buziaki!

4 comments:

  1. tej mark ido wlosow totalnie nie znam :)

    ReplyDelete
  2. Zaciekawiła mnie ta pierwsza maska. Buziaki Kochana :)

    ReplyDelete
  3. Zastanawiałam się swego czasu nad pełnymi wymiarami Johna z tej serii, ale nie wiem w sumie czemu nie kupiłam :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!