Monday, March 28, 2016

gąbki konjac w Marshalls

Nie miałam pojęcia że jest tyle rodzajów gąbek konjac do mycia twarzy..

lawendowa, nasączona ekstraktem z lawendy (miękka i mokra w opakowaniu)

cytrynowa, nasączona ekstraktem z cytryny (miękka i mokra w opakowaniu)

glinkowa, nasączona ekstraktem z glinką (miekka i mokra w opakowaniu)

kolagenowa, nasączona ekstarktem z kolagenem (miękka i mokra w opakowaniu)

zielona herbata, nasączona ekstraktem z zielonej herbaty (miękka i mokra w opakowaniu)

węglowo-bambusowa, nasączona ekstarktem z węgla bambusowego (miękka i mokra w opakowaniu)

borówkowa, nasączona ekstarktem z borówek (miękka i mokra w opakowaniu)

dwie suche i twarde gąbki: imbirowa i rumiankowa

Buziaki!

8 comments:

  1. nigdy takj gąbki nie używałem... i chyba warto sięskusisć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo się nad nią zastanawiam..
      tylko jaki rodzaj wybrać?

      Delete
  2. Miałam, używałam i polecam gąbeczki Konjac.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja używam rąk do mycia twarzy :) od lat są niezastapione :D

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!