Wednesday, July 6, 2016

szczeciński TK Maxx- zdjęciowy post sklepowy

Byłam wczoraj w szczecińskim TK Maxxie. Udało mi się zrobić kilka zdjęć:

wszystko do włosów

pędzel do różu

zestaw pędzli do oczu z opakowaniem

lakiery OPI Hello Kitty

cena

miniaturki OPI Hello Kitty

korektory do twarzy City Color

cena

zestaw Maybelline

cena

wszystko do opalania

pielęgnacja twarzy

zestaw St. Tropez i Ciate

zestaw Garnier

maseczki Holika Holika z aloesem

cena

były też z borówką

z miodem

i z trawą cytrynową

kuracja do rąk

cena

drobnica okołokosmetyczna

żel pod prysznic The Body Shop 

kolorowe torebki

kotełkowy kubek

z drugiej strony

w środku

było ich dużo

kawiarki

w innych kolorach też były :)

przy samej kasie znalazłam taką tubkę

cena
Moje zakupy:

dwie pary skórzanych butów

ażurowe na obcasie <3

płaskie ażurowe
Buziaki!

3 comments:

  1. Ja w sobotę lecę do TK Maxxa w Wawie, o ile będzie można tam dojść przez szczyt Nato, ale pewnie pierwsze co to kosmetyki :D

    ReplyDelete
  2. Nie bardzo rozumiem czemu pokazujesz polskiego Tjmaxxa. Rozumiem,amerykanski,fajnie podpatrzec co tam macie,ale po co polski Kasiu?

    ReplyDelete
  3. ale te buty co kupiłaś są świetne :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!