Tuesday, October 21, 2014

cholesterol w kiszce, wyjazd dwudniowy z chłopakiem, czy okładki na zeszyty się myje? -czyli jak znaleźć mojego bloga w internetach

Kolejna porcja haseł dzięki którym ktoś kiedyś trafił na mojego bloga :)

za moich czasów w liceum można było używać kołobrulionów :D
miłego wyjazdu :3

funkcję zginałki ;)

nie wiem, ale chetnie sie dowiem :)

zdarzają się :)

pozdrawiam Kasię

u mnie nastąpiła w tym roku

przeciwieństwo murzynka :D

wolę jak pachnie po groszkowemu ;)

mi kiedyś wysłali :D
podglądacze wrócili!

również w wersji wakacyjnej :D

w sumie nigdy nie myłam ;)
lubimy!

wypadane wlosy to smuteczek ;_;

przyznaje się, że raz czy dwa pokazałam takową lalkę..

yeah! niezły miks :3

ja czasami też :D

kot awansował z jeziora na morze :3

nie mam pojęcia :) ale znając życie pewnie jest ;) 

polecam raczej odżywki
a majonez ze sklepu na kanapki albo do sałatki :D

widziałam kilka razy w TK Maxxie

cały czas zastanawiam się co autor miał na myśli.. co to może być to tajemnicze s... :D
Buziaki!


14 comments:

  1. :))) nie wiem czy bardziej podobają mi się zawsze te wyszukiwania, czy Twoje komentarze Kasiu :))

    ReplyDelete
  2. Jak zaczęłam czytać temat to chciało mi się śmiać, myślałam że to ty masz takie problemy :D
    cholesterol i groszek rządzą ;)

    ReplyDelete
  3. Niektóre włosomaniaczki stosowały ocet na włosy:P Jednak z tego co wiem zawiera on ocet więc kombinacja niebardzo.

    ReplyDelete
  4. Internauci... Tacy dziwni :)
    Pozdrawiam osobę - szczerze i z podziwem - która myje okładki od zeszytów, będzie perfekcyjną panią domu na bank. Ja nigdy bym nie wpadła na taki pomysł :/

    Magda od błyskotek

    ReplyDelete
  5. Dawno się tak nie uśmiałam xd Uwielbiam te zestawienia wyszukiwanych u Ciebie xd
    Aż sama u siebie czasami spoglądam i jestem zaskoczona co też ludzie nie wymyślą xd

    ReplyDelete
  6. Hahaha, twój post zdecydowanie poprawił mi humor :D

    ReplyDelete
  7. jaki dobry początek dnia :D ludzie tacy dziwni :D

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. kot wytaczajacy arbuza z morza HAHAHAHA no nie moge!!!! :D:D:D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!