Friday, December 5, 2014

montignacowo poprawne trufle bez grzechu- czekoladowa rozkosz o niskim indeksie glikemicznym

Na imieniny dostałam od siostry mojego męża przepyszny, własnoręcznie zrobiony prezent. Trufle z serka mascarpone i gorzkiej czekolady. Fantastyczne! I przede wszystkim montignacowo poprawne- czyli o niskim indeksem glikemicznym.
Nie mam zdjęcia podarunku (zniknął zaskakująco szybko ;) ale kilka dni temu sama pokusiłam się o zrobienie tego cuda.
Wyszło rewelacyjnie. Zmodyfikowałam trochę przepis, bo nie dodawałam alkoholu i zmniejszyłam o połowę ilość kawy.

Tak wyglądało moje dzieło:

nie kulałam trufli w rękach tylko zostawiłam nieregularny kształt :)

tu trochę widać przepis ;)
Przepis pochodzi z bloga Moje Wypieki i można znaleźć go TUTAJ **KLIK**

Smacznego :)
Buziaki!

5 comments:

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!