Saturday, December 20, 2014

świąteczny post sklepowy- Home&You

Dzisiaj byłam w kilku sklepach w centrum handlowym MOLO w Szczecinie. Tłumy ludzi, gwar i nerwowe szukanie prezentów. Na szczęście ja mam już wszystkie prezenty przygotowane i zapakowane :)
Dzisiaj pokażę Wam na co trafiłam w Home&You.

śnieżne kule i aniołki

aniołki

okrągłe aniołki są urocze :)

jeszcze więcej aniołków i kul

szklana bombka

baletnice i tancereczki z piórami

bajkowe ozdoby

dzwoneczkowe choinki

mikołajowe kubki

okrągła kurka

kocicowa bombka

kapelusz, boa i buty na obcasie *.*

żaba w baletkach

krowa w baletkach

świnka w baletkach

piernikowy ludzik

gliniany misiek z ruchomymi łapkami


więcej ozdób

w złocie

cudne 'koronkowe' kubki
Buziaki!

12 comments:

  1. Ciekawe są te ozdoby :) Niektóre bardzo ładne ;)

    Julajulia.blogspot.com.

    ReplyDelete
  2. jakie przepiękności! Gdyby nie ograniczał mnie budżet i przestrzeń w mieszkaniu... Ochhh, jak byłoby pięknie <3

    ReplyDelete
  3. Też tam byłam i zakupy robiłam. :)

    ReplyDelete
  4. Dużo ładnych rzeczy można upatrzyć w tym sklepie :)

    ReplyDelete
  5. piękności <3 urzekły mnie te złote ozdoby :)

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam Home&You :) ale kupuję tam praktycznie tylko na wyprzedażach, normalnie jest tam dla mnie za drogo :P

    ReplyDelete
  7. A tam jak zawsze same cudowności... :)

    ReplyDelete
  8. Te ogromne kurki są przecudne :-)

    ReplyDelete
  9. Ja w tym roku poza bieżnikiem nie kupiłam nic w H&Y :)

    ReplyDelete
  10. Kociczka piekna :) przezylam szok ajk sie dowiedzialam, ze te sklep to ta sama firma co Reserved !:) buziaki

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!