Wednesday, February 4, 2015

nowa szafa La Luxe- sklepowy post zdjęciowy

W Biedronce pojawiła się nowa szafa kolorówkowo-pielęgnacyjna La Luxe. Udało mi się uwiecznić ją szczegółowo oraz w całości.

(kabel od ładowarki do telefonu niestety się nie naprawił.. kupiłam nowy- szósty..)

cała szafa

lakiery do paznokci za 4,99






dół szafy

odzywka do paznokci 6,99

top 6,99

zestaw do oczu 19,99

szczegóły

peeling do rąk i maska 9,99 każda tuba

mleczko micelarne

serum pod oczy

krem do cery dojrzałej
Buziaki!

21 comments:

  1. na szczescie na nic sie nie zdecyduje;]

    ReplyDelete
  2. jakoś nie powala ;) jakby były jakieś recenzję i testowane i były by dobre któreś z tych rzeczy to może bym się skusiła ;)

    ReplyDelete
  3. kupiłam odzywkę. mam nadzieję, ze będzie podobna do tej 9w1 :)

    ReplyDelete
  4. niby jest tego mnóstwo, jednak nic ciekawego nie znalazłam...:/

    ReplyDelete
  5. Póki co nic jakoś mnie nie kusi, to chyba nawet na plus. ;)

    ReplyDelete
  6. Mleczko i kremy mają bardzo podobną grafikę do Eveline :)

    ReplyDelete
  7. pierwszy raz mi nie jest smutno, że nie mam biedronki pod domem ;)

    ReplyDelete
  8. Właśnie piszę o pierwszych wrażeniach z tego zestawu do oczu, jestem bardzo mile zaskoczona. Muszę tylko zdjęcia zrobić i jutro pojawi się post ;)
    Ciekawi mnie jeszcze ta odżywka i peelingi do rąk, może się skuszę. A tak w ogóle La Luxe to w większości Eveline ;)

    ReplyDelete
  9. Oj coś mi się wydaje, że LaLuxe to "dziecko" Eveline ;)

    ReplyDelete
  10. jak dla mnie to la luxe to nic innego jak eveline

    ReplyDelete
  11. szkoda, że nie było ceny tuszów do rzęs :) eveline ma je dobre, a jeszcze jakby kosztowały po 9,99 to byłoby cudownie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W "mojej" Biedronce były właśnie po 9,99 :-)

      Delete
  12. Ciekawe rzeczy :) Muszę zajrzeć do biedry :)

    ReplyDelete
  13. jestem kasjerką w biedronce od 10 lat i powiem wam że kosmetyki tam sprzedawane np. tołpa i inne niby oryginalne mają zmieniony skład tzn jest brak 2, 3 składników to samo radical proszę sprawdzać skład drogich kosmetyków dostępnych w marketach za śmieszne pieniądze. Pozdrawiam.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!