Saturday, February 21, 2015

zamówienie Yankee Candle i Bath and Body Works

Podczas mojego pobytu w Polsce było kilka wielkich przecen w amerykańskich sklepach. Między innymi słynne 'semi annual sales' czyli ogromne półroczne wyprzedaże. Zazwyczaj korzystam z okazji i robię kosmetyczne i zapachowe zapasy. Dzięki uprzejmości internetu i możliwości zrobienia zakupów na odległość, udało mi się troszkę zaszaleć ;)
Poniższe zakupy zrobiłam latem i zimą ubiegłego roku :)
Oto co na mnie czekało:

Bath and Body Works:

mydła :) i dwa żele antybakteryjne
Yankee Candle:

samplery (widać który zapach lubię najbardziej ;)

reszta samplerów i woski :)

moja pierwsza duża świeca :)
Buziaki!

24 comments:

  1. ile cudowności! :) też mam lake sunset dużą świecę :)

    ReplyDelete
  2. Stokrotkowa dusza z Ciebie ;) zgadnij kto ma pierwszą (i jedyną jak na razie) dużą świecę LS ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo Lake Sunset to taki magiczny zapach :D

      Delete
    2. Zapach jest piekny ale po dluzszym paleniu przyprawial mnie o mdlosci i bol glowy dlatego z wielkim zalem sprzedalam moja srednia swiece. 😔

      Delete
  3. Wow no racja, sporo tego :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałabym też powąchać wszystkie te rzeczy ;))

      Delete
  4. Fajnie jest otworzyć po jakimś czasie takie paczki, zwłaszcza pachnące :)

    ReplyDelete
  5. Szkoda że u nas nie ma takich promocji na świece YC. W regularnych cenach ich zakup jest nieopłacalny :( Gdyby można było sie obkupić przy jakiejś promocji pewnie bym skorzystała.

    ReplyDelete
  6. oj jak bym chciała powąchać over the river!

    ReplyDelete
  7. Wooooow, ile cudowności. Zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  8. Ileeee Yankee <3 Mi został ostatni sampler :(

    ReplyDelete
  9. Cudeńka!!!Samplery,woski,których nie ma w PL-jestem pod wrażeniem tarty dyniowej z imbirem!

    ReplyDelete
  10. Zazdroszczę Yankowych zakupów :D Ja też lubię stokrotki :D Ciekawa jestem niektórych zapachów, ta brzoskwinia szczególnie mnie ciekawi :P

    ReplyDelete
  11. Ja też kocham zapachy Lake Sunset i Loves Me Loves Me Not...A podobno oba mają zniknąć :(

    ReplyDelete
  12. wow tylu świeczek to tylko pozazdrościć :)


    miscellaneous-em.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!