Sunday, July 12, 2015

kołobruliony i notatniki lajfstajlowe w TJ Maxx

Zatrzymałam sie na chwilę przy półce z notatnikami i zeszytami w TJ Maxx (amerykański odpowiednik polskiego TK Maxx). Znalazłam tam bardzo dużo różnych 'lajfstajlowych' okładek z hasłami, cytatami i myślami.
Czasami zastanawiam się, czy nie kupić sobie jakiegoś takiego uroczego zeszyciku, ale potem dociera do mnie smutna prawda- nie jestem typem piszącym w takich uroczych zeszycikach ;)
Po kilku dniach bym przestała i odłożyła notatnik na półkę, a potem do niego nie wróciła..
Lubię sobie zwyczajnie na nie popatrzeć :) I to mi w zupełności wystarcza :D



to ładne ze złotym :)



złote strzały są teraz bardzo popularne 


liseł

kwiatowy notatnik

tak wygląda w środku




sarenka

podoba mi się to :)






najbardziej wkurzające ołówki świata- aż chce się nimi uderzać w blat (w końcu są też perkusyjnymi pałkami)

misio

oprócz notatników były też kartki, pocztówki, organizery i inne gadżety okołobiurowe

zestaw kolorowych sznurków

i mały obrazek z górnolotnym hasłem
Buziaki!

6 comments:

  1. Piękne :) Sama pewnie bym się skusiła :)

    ReplyDelete
  2. w Polsce za drogo w tym sklepie jest, ceny z kosmosu

    ReplyDelete
  3. Śliczne!! Ten kwiatowy to na pamiętnik by się nadał :-)
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!