Monday, September 14, 2015

nowy i stary żel antybakteryjny z Bath & Body Works- porównanie

Żele antybakteryjne Bath & Body Works to kosmetyk niemal kultowy. Zgrabny, niewielki, bardzo wydajny i niezastąpiony w kryzysowych sytuacjach, kiedy nie ma dostępu do wody i mydła.
Jakiś czas temu mogliśmy zaobserwować zmianę w wyglądzie opakowania i delikatną modyfikację składu.

na pierwszy rzut oka różnica jest spora
(dwa moje ulubione zapachy)

pojemność jest identyczna

wylot

cena detaliczna bez zmian
(zwasze warto kupować w promocji :)

skład starego żelu

skład nowego żelu

porównanie składów
(dwie pierwsze pozycje są takie same: woda, Isopropyl Alcohol- potem zaczynają się różnice: w starym na trzecim miejscu jest ekstrakt z miodu, w nowym zapach; na czwartym miejscu w starym składzie jest ekstrakt z palmy, w nowym ekstrakt z oliwek... i dalej już widać :)

dla mnie nie ma różnicy- oba składy działają wtedy kiedy tego potrzebuję :)
nowa buteleczka jest mała i zgrabna- można ją wszędzie wygodnie schować
jeśli jeszcze nie znacie tego żelu a macie do niego dostęp- serdecznie polecam
Buziaki!

6 comments:

  1. Ja niestety ani nie znam ani nie mam dostępu :( ale tak pięknie wyglądają ahh.
    Wizualnie lepiej mi pasuje jednak stara wersja;)

    ReplyDelete
  2. Dla mnie stara wersja jest jakoś bardziej elegancka.

    ReplyDelete
  3. Żele antybakteryjne są rewelacyjnym wynalazkiem i nie wyobrażam sobie nie mieć go torebce....

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!