Monday, September 7, 2015

JoAnn (ogromna pasmanteria) hobbystyczny sklep dla miłośników szycia- post zdjęciowy

Moja nowa maszyna do szycia jest w drodze. Powinna przyjść w tym tygodniu :)
W międzyczasie wybrałam się do sklepu, w którym można znaleźć pasmanteryjne cuda. Materiały, nici, koronki, guziki, tasiemki, aplikacje i wiele innych wynalazków. Zobaczcie sami:

siateczki w rolkach

wstążki i tasiemki

różowe

koronki

:)

ozdobne tasiemki

napy, zatrzaski i haftki

gadżety do szycia

igły 
część stanikowa

kolorowe taśmy klejące

kolorowe guziki

więcej guziaków

i jeszcze trochę guzików

ozdobne guziki

nici

tu też nici

pojemiki na gadżety do szycia

kotkowa poduszka na igły

maszynowa poduszka na igły

dzbanuszkowa poduszka na igły

polarowe materiały

tłoczony polar

flanela

kolorowe flanele

bawełniane materiały

różne wzory i kolory

próbniki materiałów

kolorowe bele materiału

matrioszki :)

czaszki

można dostać oczopląsu

:)

jesiennie

homary 

bawełna

$2 za jard materiału

czerwienie

gadżety do wykrojów

boczna półka

dla miłośników ozdabiania małych dziewczynek

koszulki i ozdoby koszulkowe

kwiatki z materiału

znalazły sie nawet słoiki :)

wełna

szydełka

i druty
Buziaki!

12 comments:

  1. Dzień dobry :) Czytam Twój blog od dawna :) nie komentowałam ale ten dzisiejszy post o tym sklepie to po prostu dla mnie raj na ziemi :D jakbym tam weszła to podejrzewam, że mąż siłą by musiał mnie wyciągać :) i jeszcze te włóczki :O piękności :D
    Pozdrawiam z Poznania :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzień dobry :)
      oj tak :) ten sklep jest wyjatkowy (nie miałam czasu żeby zrobić zdjęć wszystkich alejek- udało mi się obejść troszke ponad połowę)
      raj dla miłosników szycia

      pozdraiwam z Long Beach :)

      Delete
  2. Już widzę moją siostrę w tym sklepie - nie dałaby się wygonić, brrrr ;)

    Nie wbiłabym igły w taką poduszeczkę w kształcie kota (kocie voodoo?). Ja mam w domu poduszeczkę na igły, która ma ok. 50 lat, cały czas jest ok. Czy to oznacza, że mało szyjemy? No ja na pewno - dwie lewe ręce ;)

    Magda od błyskotek

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj tak :) Twoje siostra by się tam pewnie osiedliła na dłużej :D
      ja tez bym nie wbiła nic w kota ;)

      przyszła moja maszyna do szycia i zamierzam jej używać :D

      Delete
  3. marzę o spędzeniu czasu w takim sklepie z nieograniczonymi możliwościami karty płatniczej :)
    te materiały, które nazwałaś próbkami - to są kawałki do szycia, przy patchworkach często nie ma potrzeby kupowania większych ilości :)

    ReplyDelete
  4. hej, to znów ja;) bjutybox jest w targecie:)

    pozdrawiam
    marysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :*
      upolowałam!
      już nie ma.. rozeszły się jak świeże bułeczki..

      Delete
  5. jak ja bym tam wpadła, to bym z pustą ręką nie wyszła :D

    ReplyDelete
  6. Zakochałam się! Chciałoby się zatonąć w szale zakupowym w takich działach. :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!