Thursday, May 23, 2013

Natura- zakupy i pozytywne zdziwienie

Szybki post zakupowy :)


mój pierwszy słoiczek Tisane w życiu
kolejne opakowanie antybakteryjnych chusteczek Cleanic
dwa pędzelki do cieni do powiek (z czego jeden jest totalnym bublem)
essence wydaje się być OK
AnnCo już w drodze do domu zgubił część włosków, kolejna część wypadła przy wyjmowaniu go z opakowania 
dzisiaj zaniosłam go do Natury z rachunkiem i powiedziałam, że nie jestem z niego zadowolona- bez mrugnięcia okiem dostałam zwrot pieniędzy
w ubiegłym tygodniu kupiłam wodę toaletową z Avonu
oraz bonusowo zasiliłam swoje zasoby wełny :)
Dzisiaj byłam w Rossmannie.. ale to już inna historia ;)

Buziaki!

23 comments:

  1. mi się bawełna najbardziej podoba, cudne kolory :DD

    ReplyDelete
  2. Piękne kolory wełny wybrałaś ♥

    A to mnie mile zaskoczyłaś podejściem do zwrotów. Chyba w końcu coś się zmienia, na PLUS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam nadzieję, że na stałe, iże coraz więcej różnych rzeczy będzie można zwracać ;)

      Delete
  3. piękne kolorki wełny!

    a odnośnie zwrotu, w naturze bywa z tym niestety różnie, jak w większości sklepów w PL.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie baaaaardzo różnie...dobrze że Tobie się poszczęściło:)

      Delete
    2. mam nadzieję, że będzie coraz łatwiej :)

      Delete
  4. Ciekawa jestem Twojej opinii na temat Tisane :)

    ReplyDelete
  5. Tisane jest swietne, welenki cudne :*

    ReplyDelete
  6. Ładne kolory czesanki. Co będziesz filcować? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeszcze nie wiem.. pewnie kwiatki i mydełka :)

      Delete
  7. Na Tisane i ja się czaję od jakiegoś czasu :)

    ReplyDelete
  8. Samam mam ochotę na Tisane, pewnie kiedyś go nabędę :D
    A wełna to do mydełek? ;)

    ReplyDelete
  9. Powinnaś być zadowolona z Tisane :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak narazie jestem, ale troszke mnie wnerwia

      Delete
  10. Nie jesteś jedyna z Tisane tyle, że ja nadal nie mam jeszcze swojego pierwszego opakowania ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) ja musiałabym czekać kolejny rok, więc nie zastanawiałam się długo i kupiłam ;)

      Delete
  11. Tisane też nigdy nie miałam,zawsze chcę się skusić i nie wychodzi ;P

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!