Friday, June 13, 2014

sklepowy post zdjęciowy- szczeciński tk maxx

Dzisiaj udało mi się odwiedzić szczeciński tk maxx :)
Jak zawsze znalazłam tam kilka ciekawych rzeczy.

jako pierwsze przy wejściu są torebki

dzisiaj było sporo wzorzystych

i komiksowych

i znowu wzorzystych ;)

w promocji

kapelusze

miniaturka żelu bliss

pędzel

i jeszcze więcej pędzli

półka przecenionych kosmetyków

a na niej między innymi zestaw 'butter London'


kosmetyki w regularnych cenach

a tu już kuchenne  sprawy

plastikowy półmisek w kurki i kokoszki

zastawa w róże

uroczy dzbanuszek w łąkę

ptaszkowe nożyczki

zastawa w hortensje

<3

zakątek dla piekarzy i cukierników

komiksowe babeczki

zestaw foremek do wycinania ciasteczek

małpiszon

słonik

i palma

w miłej cenie
fajny pomysł na prezent

silikonowa forma do pieczenia

można zrobić całą framę :)

a tu już zestaw do zrobienia na drutach kotka

albo żabki

w zestawie wszystko co potrzebne: między innymi wełna, druty, wata do wypełnienia

przecenione kuferki

i grupa drewnianych ludzików

zeszyty w cudnych okładkach

:)

ozdobny i pachnący papier do szuflad

bardzo miło pachniał

babuszkowa poduszka

dosyć srogo wyceniona (jak na jej jakość)

i jeszcze okrągła

konie (do podtrzymywania książek w pionie)

pękaty ceramiczny królik

ławica drewnianych rybek

:)

stojak na kwiata doniczkowego (tak mi się wydaje)

zrobiony z metalu

bardzo mi się spodobał :)

a to juz niedaleko kasy
lakier do paznokci 

róże i bronzery CK
łudząco podobne do tego który widziałam w Pepco *KLIK*

nawet znalazł się Benefit

ale bardzo ciemny kolor

zestaw Bourjois

i jeszcze jeden

zawartość

i na koniec jeszcze dwie pomadki CK
Buziaki!

13 comments:

  1. Qrna :/ w gdańskim nie ma takich fajnych rzeczy. Dzbanuszek w kwiotki i polmisek w kokoszki - love!

    ReplyDelete
  2. Nie lubię tego sklepu, jak dla mnie panuje tam straszny chaos.

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam te Twoje posty sklepowe , a jednocześnie nie cierpię bo u siebie takiego nie mam ;[

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam wzory z motywem ptaków :D

    ReplyDelete
  5. Torebka z ptaszkami cudowna :)

    ReplyDelete
  6. nie no twoj TK jest fajniejszy!!

    ReplyDelete
  7. Widzę dużo większy porządek niż w niemieckich TK Maxx-ach, gdzie dział z kosmetykami wygląda zawsze jak po przejściu tornado...

    ReplyDelete
  8. ja się tylko zastanawiam czy te produkty rzekomo CK są orginalne, podejrzewam ze koło takich nawet nie leżały

    ReplyDelete
    Replies
    1. też się nad tym zastanawiałam jak widziałam je w Pepco

      Delete
  9. Wybrałabym się do TK Maxx :)

    ReplyDelete
  10. Ciekawe czy we Wrocku ten sklep też jest tak fajnie zaopatrzony...

    ReplyDelete
  11. Bardzo lubię dodatki z "ptaszkowym" motywem :) . We wrocławskim TK-Maxxxie też ich sporo. Na szczęście!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!