Monday, March 30, 2015

pomysły na organizację kosmetyków, pędzli i nie tylko

W Home Goods trafiłam na fantastycznie zaopatrzony dział z różnego rodzaju organizerami. Większość z nich to organizery biurowe. Kiedyś, kiedyś bardzo dawno temu pokazywałam Wam mój ogromny obrotowy domek na kosmetyki kolorowe *KLIK* który tak naprawdę jest przybornikiem biurowym, ale w roli kosmetykowego domku sprawdza się znakomicie do tej pory.
Myślę, że na takie oraz bardzo podobne wynalazki można trafić w Polsce np w TK Maxx.

biały i brązowy obrotowy pojemnik na np. pędzle

niższy brązowy

i wyższy biały

ceny: brązowy $14.99 biały $19.99

biały obrotowy z przejrzystymi sciankami

prostokatny klasyczny biały biurowy pojemnik

różne kolory i rodzaje

miętowy i beżowy

stojaki na kozaki :)

na biżuterię i drobiazgi

toaletkowo-łazienkowe przyborniki akrylowe

większe biurowe

turkus, mięta i biel

różne wzory i kolory
Buziaki!

8 comments:

  1. Te obrotowe oglądałam w Tk Maxx, na mój blat są niestety zbyt duże

    ReplyDelete
  2. Ale fajne! narobiłaś mi ochotę zwłaszcza na obrotowe :)

    ReplyDelete
  3. Fajnie wygląda ten obrotowy!

    ReplyDelete
  4. Niektóre są całkiem fajne :)

    ReplyDelete
  5. Fajne organizery, ale raczej bym nie kupiła, bo aż tylu kosmetyków nie mam :D

    ReplyDelete
  6. chyba muszę się udać na przeszpiegi do TkMaxxa :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!