Tuesday, March 24, 2015

ręcznie robione mydła- inspiracje Pinterest

Czasami śmigam po internecie i cieszę oczy pięknymi rzeczami :) Ostatnio namiętnie oglądam ręcznie robione mydła. Coraz częściej myślę o tym, żeby wrócić do tego pachnącego hobby :)

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony pinterest.com i nie są moją własnością.

miętowe glicerynowe

truskawkowe glicerynowe

tęczowe cold process

cold process

pastelowe owocowe

limonkowe i lemoniadowe

z lawendą i nagietkiem

profesjonalna krajalnica do mydła (marzy mi się, ale to spora inwestycja)

cudne ziołowe cold process

na patyku

różowa kolekcja

glicerynowe cuda

malinowe

lawendowe cold process

klasyczne i proste

zielone pastelowe cold process

samplerowe pudełeczko

próbki miniaturki

cold process

podoba mi się taki pomysł :)

różane

biało-różowe cold process

dla dzieciaków 

dobry patent pod prysznic

cudne ale niezbyt praktyczne ;)

butterfly swirl cold process

cold process

nie przepadam za takimi zdobieniami..

tort mydlany :)
robiłam- dużo dobrej zabawy

miętowe 

próbki

kolejny tort mydłowy

glicerynowe

pastelowe melt and pour

miałam okazję używać kokosowego mydła ze sklepu tej pani :)
*.* cudowności <3
Buziaki!

10 comments:

  1. Cuda można zrobić :) Bardzo spodobał mi się tort mydlany :)

    ReplyDelete
  2. o matko..wszystkie przepiękne..a niektóre to tylko zjadać ;P

    ReplyDelete
  3. zakochałem siw miętowym i lodowym :D

    ReplyDelete
  4. Niektóre jak do schrupania, te tortowe mi się najbardziej podobają!

    ReplyDelete
  5. miętowe mi się bardzo spodobało i krajalnica. ile to to kosztuje?

    ReplyDelete
  6. O jaa! Cudowne! Az sie nakrecilam i sama zrobie :-D swietne!!!

    ReplyDelete
  7. O jaa! Cudowne! Az sie nakrecilam i sama zrobie :-D swietne!!!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!