Tuesday, March 17, 2015

TJ Maxx- sklepowy post zdjęciowy

Kilka kosmetyków i innych gadżetów z TJ Maxxa:

włosy

włosy cd

kiedyś spróbuję tej myjącej odzywki 6w1 z Macadamia

Batiste

kosmetyki twarzowe

akcesoria

twarz, włosy, paznokcie

essie

opi

pielęgnacja twarzy

do twarzy

pielęgnacja

skarpety i gąbki

masażery i turbany

poduszki do wanny

peeling TBS

masła i peelingi

scrub z jagód

błoto z morza martwego

masło do ciała w sztyfcie

mini perfumy Armaniego i cała seria Angel (z tyłu)

cena każdego zestawu to $49.90

perfumy


mini miodowe żele pod prysznic TBS


kokosowe mgiełki do ciała


słodycze


zdrowy zakątek

przekąski

przyprawy, dzemy, makarony


sowie kubki

sówka i świnka

świece

więcej świec

promocja: zestaw miniaturek TBS z $12 na $10

Buziaki!

13 comments:

  1. Cena Batiste to lekka przeginka, za to jagodowy scrub zgarnęłabym od razu :)

    ReplyDelete
  2. ech ile wspaniałości.... i jakie tanie kosmetyki z TBS :)

    ReplyDelete
  3. Jaki spory różnorodny asortyment i porządek:P W Pl tego nie uświadczysz.

    ReplyDelete
  4. ten zestaw miniaturek armaniego to bym chętnie przytuliła :_)

    ReplyDelete
  5. Kubki przepiękne, nie mam jakiejś szczególnej manii na kubki, ale widzę że wróciłabym z tego sklepu z co najmniej kilkoma. Chętnie zobaczyłabym więcej zapachów, ciekawa jestem czy mają tam jakieś perełki.

    ReplyDelete
  6. Zawsze jak jestem w tym sklepie, moje pierwsze kroki kieruję w stronę kosmetyków :).
    Szkoda, że nigdy nie znalazłam takich wspaniałości jakie są u Ciebie.

    ReplyDelete
  7. Mogłabym tam pracować i przestawiać te rzeczy cały dzień:D

    ReplyDelete
  8. kurcze, jaki raj! w moich tk maxxach w Poznaniu bieda taka że aż piszczy :/ ani TBS, ani Macadamii... masakra.

    ReplyDelete
  9. jezuu czemu u nas nie ma tyle dobroci ?! ja bym kupiła to masło shea w sztyfcie! No i świece <3

    ReplyDelete
  10. Poduszka do wanny z kaczuchami! :O Brałabym!

    Magda od błyskotek

    ReplyDelete
  11. muszę przyznać że nasz polski tk maxx rozwija się coraz prężniej i można dostać o wiele więcej produktow niż kiedyś, mimo to daleko nam do amerykańskiej wersji :D
    pozdrowienia!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!