Thursday, March 12, 2015

sklepowy oczopląs w Home Goods- post szpiegowski

Bardzo rzadko się zdarza że dostaję w sklepie oczopląsu. Home Goods jest jednym ze sklepów gdzie ma to miejsce niemal za każdym razem jak się tam pojawiam. Jest to sieć sprzedająca wyposażenie domowe, dekoracje sezonowe oraz całoroczne, meble i odrobinę jedzenia :)


kącik ze zdrową żywnością

herbaty

ciasteczka i herbatniki

kawy i herbaty

przecena

dysk zielonej herbaty

sztućce i obrus Ralph Lauren

przeceny naczyń

dziewczęcy kącik

papajowy zel pod prysznic The Body Shop

trio malinowe TBS

żółte kosmetyki

boski zapach <3
ale mam zapasy żelów pod prysznic :(

kosmetyczne cuda

mydła żele i balsamy

łazienkowe gadżety

organizery

:)

organizery

i pojemniki

łazienkowe gadżety


kocia fontanna

świece

biało niebieskie świece




chciałam kupić rabarbar bo uwielbiam  :) ale zapach był słaby :(
z tej całej grupy najfajniej pachniał pomidor :D

YC


coś do domku na plaży


lubie takie klimaty



obrazki


kwiatki

piórka

duże ssaki

kącik kawowy

przyprawy

przetwory

przekąski

lisełek i jeżyk- kubki


mogłabym tam stać i patrzeć..

patrzeć,

patrzeć..

patrzeć..

i patrzeć..

porcelana :)
Buziaki!

18 comments:

  1. Nie dziwię się, ja dostałam oczopląsu patrząc na te zdjęcia
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    ReplyDelete
  2. Żyrafy! Narcyzowe naczynie i obraz z piórami ♥♥♥ :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam takie sklepy, pod warunkiem, że jestem bez dzieciaczków ;) Mogę chodzić i chodzić... Że też u Was to Yankee Candle tak się piętrzy na półkach wszędzie...

    ReplyDelete
  4. Ile tam świec i żeli, przy tych półkach spędziłabym najwięcej czasu. :)

    ReplyDelete
  5. No jakbym miała z tych wszystkich świec wybrać JEDNĄ to byłby problem :D

    ReplyDelete
  6. az się żałuje, że się piniędzy nie ma.. cudne rzeczy :D

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ale wspaniałości od herbat bym nie odeszła :)

    ReplyDelete
  8. O mamo... ja chcę to wielkie porcelanowe jajo z królikiem. W sumie chyba dobrze, że u nas nie ma takiego sklepu, bo mąż by mnie chyba ubił za ilość rzeczy przynoszonych do domu.

    ReplyDelete
  9. A co Barbie robi pośród organizerów? Może chce się wykąpać w tym pachnącym żelu i kombinuje, który organizer przerobić na barbie - wannę?

    Magda od błyskotek

    ReplyDelete
  10. Dostałam oczopląsu na widok świeczek i tych plastikowych organizerów *.*

    ReplyDelete
  11. To nie jest obrus Ralpha Laurena tylko serwety :) Kupilam takie rok temu i jestem z nich mega zadowolona. Mam teraz ochote na obrus, ale trudno znalezc okragly. Uwielbiam Home Goods i moglabym stac godzinami w dziale z porcelana...

    ReplyDelete
  12. To nie jest obrus Ralpha Laurena tylko serwety :) Kupilam takie rok temu i jestem z nich mega zadowolona. Mam teraz ochote na obrus, ale trudno znalezc okragly. Uwielbiam Home Goods i moglabym stac godzinami w dziale z porcelana...

    ReplyDelete
  13. Coś czuję, że wydawałabym tam całą swoja kasę :)

    ReplyDelete
  14. kubek lisek <3 zwariowałabym tam :)

    ReplyDelete
  15. świetne rzeczy! szkoda, że u nas nie ma takich sklepów :(

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!