Tuesday, October 13, 2015

zdjęciowy post szpiegowski- TJ Maxx

TJ Maxxowe znaleziska:

kostkowe mydło Pacifica

i mydło z gumową kaczuszką

tonik Vichy

żel Vichy

serum do brwi

błotko do ciała

fioletowy tusz L'Oreal

zestaw paletek cieni

róż elf

kolorówka

gąbka do stóp nasączona płynem

antycelulitowa gąbka do ciała
 Lajfstajlowe notatniki:

różówy

turkusowy

szary

kropkowy

chmurkowy

kwiatkowy

dla kociej mamy

strefa notatników

ptaszkowy dzbanek

super czekolada

heheszki

czekolada dla prawdziwej czarownicy

paliwo dla miotły ;)

oleje i przetwory

smakołyki
Buziaki!

9 comments:

  1. Ty to zawsze wygrzebiesz tam coś fajnego :)

    ReplyDelete
  2. W oczy rzuca się fakt, że półki są pełne, u nas to niestety rzadkość. Sama wyławiam w TK Maxx perełki, jednak wydaje mi się że u nas nie ma nawet ćwiartki tego.

    ReplyDelete
  3. Gdzie jest Wally! Wow! Pamiętam jak byłam mała to kupowałam tą gazetkę :)

    ReplyDelete
  4. same cudowności...
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    ReplyDelete
  5. Żel Normaderm planuję wdrożyć do mojej codziennej pielęgnacji :)) Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia życzę :***

    ReplyDelete
  6. Mydełko z kaczuszką jest mega słodkie:)

    ReplyDelete
  7. Hej! Bardzo podoba mi się Twój blog :). Zaczęłam ostatnio tworzyć mydełka pierwszym jakie zrobiłam, to było glicerynowe z płatkami nagietka zainspirowane Twoim filmikiem. Bardzo miło się Ciebie czyta jak i słucha. Dodaję Twój blog do obserwowanych i polecanych. Pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  8. Tu też bym się nie opanowała w zakupach ;) Mydło z kaczuszką <3 Te wszystkie notatniki i czekolady <3 Dobrze, że w tym TK gdzie chodzę nie ma takich cudów, przynajmniej nie zbankrutuje.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!