Sunday, January 27, 2013

Naklejki na paznokcie 3D essie i L'Oreal

Ostatnio zaroiło się od naklejek na paznokcie. Wszystkie większe firmy lakierowe i kosmetyczne mają w swoich ofertach kilka wzorów takowych naklejek. Maiłam przyjemność bawić się w naklejanie kolorowych palsterków dawno temu, kiedy były dostępne w AVON (jeszcze jak mieszkałam w Polsce). Nie mam rewelacyjnych wspomnień. Nie pamiętam co poszło nie tak, ale odebrało mi to ochotę na dalsze eksperymenty z tego typu ozdobami. Wczoraj w lutowym wydaniu gazety People Style Watch wpadły mi w oko dwie reklamy naklejek 3D na paznokcie firm essie i L'Oreal. 
Nie wiem, czy skusiłabym sie na zakup którejkolwiek z nich, ale postanowiłam Wam je pokazać :)

essie




essie- jest 12 wzorów do wyboru **KLIK** cena $10,25





ten na paznokciach u pani modelki bardzo mi sie podoba (szarość z kryształkami)





L'Oreal proponuje coś podobnego, ale jest mała róznica






tak jak u essie mamy kryształki, ale naklejki są przezroczyste, co czyni je uniwersalnymi i można je przykleić na wybrany przez siebie kolor lakieru






na fiolecie wyglądają całkiem ładnie







w opakowaniu znajdziemy 18 naklejek 
(jak ktoś wie ile kosztują niech proszę da znać bo ja nie znalazłam ceny)




Czy macie ochotę na małą prasówkę zza oceanu? Mogę Wam pokazać o czym można poczytać w lutowym wydaniu People Style Watch. :)

Zapraszam na walentynkowe rozdanie u Kornelii! Losowanie 12 lutego :)
**KLIK**


Buziaki!

11 comments:

  1. Szkoda, że to tylko tak ładnie wygląda na fotkach.
    Nie raz już się skusiłam i wyszło mi nie ciekawie niestety :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. też nie mam najmilszych doświadczeń z tym wynalazkiem..
      pewnie jak zainwestowałabym w lepszą markę, powiedzmy essie- rezultat byłby lepszy, ale tak na zdrowy rozum już lepiej kupić buteleczkę lakieru essie za $8 niż jednorazowe naklejki za $10,25 (chyba, że na specjalną mega-okazję :)

      Delete
    2. wow, aż tyle kosztują? to pewnie, wolałabym nawet więcej wydać i dwa lakiery mieć :P

      Delete
  2. Naklejki robią wrażenia!
    Nie wiem jaką trzeba byłoby mieć wprawę żeby otrzymać taki efekt. Ja jako typowy leworęczny nieudacznik nawet nie chcę sobie wyobrażać moich wyczynów z naklejeniem naklejek na lewą ręką. ;)
    A druga sprawa - mimo że mają różne rozmiary - to na moje mini mini pazury ciężko było dopasować odpowiedni rozmiar...:)

    ReplyDelete
  3. o wooow! te naklejki są po prostu świetne!

    czekam na prasówkę- jestem ciekawa zaoceanowych nowości :)

    ReplyDelete
  4. podobają mi się obie propozycje, choć ja z naklejkami również nie mam dobrych doświadczeń (mani kilkugodzinny ;))

    ReplyDelete
  5. Naklejki są świetne. Trzeba mieć jednak ogromną wprawę, żeby efekt zdjęciowy wyglądał tak jak na zdjęciu. Jeszcze kiedyś 'bawiłam się' w te układanie brylancików. Często jednak efekt wychodził denny... :) Nie polecam takiej zabawy. W moim przypadku na paznokciach naklejki długo nie wytrzymały.

    ReplyDelete
  6. Oj, te co pokazałaś z Essie to dla mnie manicure idealny, ostatnio uwielbiam taki szary fiolet i chciałabym taki lakier do paznokci, oj chciała :) Ale L'oreal faktycznie praktyczniejszy, fajny pomysł.

    ReplyDelete
  7. Te z Esiakami - są naprawdę piękne:)

    ReplyDelete
  8. Ten blog z pewnością przypadł mi do gustu. Trzeba mieć pokłady wiedzy, żeby móc napisać taki artykuł.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!