Tuesday, December 25, 2012

HAUL Physicians Formula

Od dawna miałam chrapkę na kosmetyki Physicians Formula. Niedawno trafiła się promocja w dwóch drogeriach, które lubię :)



*korektor Conceal Rx w odcieniu Fair Light   $8,95 +tax   klik
*krem Tinted Moisturizer z serii Organic Wear w odcieniu Light to Natural  $11,95 +tax klik
*róż do policzków z serii Cashmere Wear w odcieniu Natural  $12,95 +tax  klik
*zestaw 3 eyelinerów w żelu z serii Shimmer Strips do brązowych oczu  $10,95 +tax klik
*eyeliner Eye Booster 2 in 1 w kolorze Ultra Black  $10,95 +tax klik
*tusz do rzęs z serii Organic Wear w kolorze Ultra Black  $9,95 +tax klik


Korektor Conceal Rx


miła tubeczka z dzióbkiem, łatwo wycisnąć odpowiednią ilość kosmetyku



odcień Fair Light (jasny) ładnie stapia się z moim kolorem skóry (na ręku wtarty w skórę kosmetyk- na dole pod wyciśnięta kropelką korektora)


jest gęsty i trzeba się trochę napracować, żeby równomiernie się rozprowadził (jak dla mnie zbyt gęsty pod oczy- nadal używam Covergirl)


dobrze kryje niedoskonałości


skład

*******************************************************************

Tinted Moisturizer z serii Organic Wear


krem z delikatnym kryciem (coś jak BB)


skład


skład cd


lubię to, że krem ma SPF 15 plus ma w większości naturalne składniki


kolor: Light to Natural


bardzo ładnie wtapia się w kolor skóry (również na twarzy)- krem wtarty w skórę ręki pod kropelką wyciśniętego kosmetyku


ma lawendowy zapach :)

**************************************************************************


Róż do policzków Cashmere Wear


ma miłe opakowanie z rózowym frędzelkiem


składa się z kilku odcieni różu, które mieszamy pędzelkiem


opakowanie z jednej strony ma róż 


z drugiej strony opakowania (na spodzie) jest lusterko i płaski pędzel



od prawej:
jasny odcień rózu
ciemny odcień różu
oba odcienie zmieszane


odcień Natural


skład

***************************************************************************


Potrójny eyeliner w kremie/żelu Brown Eyes 
(dla ścisłości- nie mam brązowych oczu, podobały mi się kolory eyelinerów)


świetny pomysł na opakowanie- słoiczki można składać jak klocki lego w dowolnej kolejności



kolory:
czarny (z delikatnymi fioletowymi drobinkami)
brązowy
fioletowy



kolory są bardzo delikatne, żeby uzyskać efekt mocnej kreski, trzeba położyc dwie a nawet trzy warstwy eyelinera (na zdjęciu dwie warstwy każdego koloru)


w zestawie również pędzelek


skład

******************************************************************************


Eyeliner w płynie EYE BOOSTER 2 in 1 (eyeliner plus serum)



miłe metalowe, eleganckie opakowanie


rewelacyjny cieniutki, precyzyjny pędzelek


przed użyciem trzeba energicznie wstrzasnąć kilka razy


niesamowicie cieniutka kreska (pod światło błysczy się- nie jest matowa)


skład (eyeliner + serum ma za zadanie wydłużyć i zagęścić rzęsy w miesiąc)

****************************************************************************

Tusz do rzęs Organic Wear


Szczerze powiedziawszy z całego tuszu najbardziej udało im się opakowanie.. tusz nie jest trwały


wydaje się być strasznie suchy (albo jest straszliwie gęsty)


ma duża gumową szczoteczkę
niestety w połowie dnia zauważyłam, że zrobił mi 'efekt Pandy' czyli ciemne obwódki wokół oczu.. tusz z dolnych rzęs odbił się na skórze


skład

*********************************************************************

Cała kolekcja:


Od dawna zamierzałam spróbować kosmetyków Physicians Formula. Są to jedne z najdroższych kosmetyków drogeryjnych w USA.
Wszystkie te co opisałam, kupiłam w promocji 50% OFF (w sklepach CVS i Rite Aid) co jest bardzo dobrą okazją. Polubiłam wszystkie z wyjątkiem tuszu do rzęs.

Pozdrawiam!


2 comments:

  1. Ależ piękne opakowanie ma ten tusz! Jak listek....ach! Aż szkoda, że nie jest aż tak dobry....z chęcią bym wypróbowała, gdyby nie efekt pandy. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niestey.. Za każdym razem jak go mam na oczach i w połowie dnia spojrzę w lustro- patrzy na mnie panda :)
      Trochę jestem zdziwiona, bo wiele dobrego o nim słyszałam..

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!