Monday, December 10, 2012

Zakupy! Home Goods i ROSS

Zakupy!

Najpierw ROSS:



Kolagenowe maski na całą twarz :)



Pierwszy raz spotkałam się z takimi całotwarzowymi wynalazkami. Do tej pory znałam tylko płatki kolagenowe pod oczy. 5 masek w cenie $4.99- skusiłam się. A jakże!


Dzisiaj jak dzieć mój zaśnie nałożę sobię maskę :) Nie będę ryzykowała w dzień co by nie przestraszyć nikogo.


Jak się okazuje mam już płatki kolagenowe pod oczy z tej samej firmy :)
Lubię je, więc maskę też pewnie polubię.


Olejek arganowy do włosów.


Cena przystępna, $6.99 za 60 ml.


Lubie pompki. Szczególnie przy produktach do włosów. Olejek ma miły zapach, nie przetłuszcza włosów, ładnie je nabłyszcza. Stosowałam u siebie i u dzieciny mojej, która to włosięta ma chude i delikatne. Mam nadzieję, że z czasem zgęstnieją i zgrubną :)

************************

Następny sklep, który odwiedziłam to Home Goods. Sklep z wyposażeniem domu, gadżetami do kuchni i łazienki, smakołykami oraz jak się okazuje kosmetykami. I to nie byle jakimi :) Do takich sklepów jak ROSS i Home Goods trafiają pełnowartościowe kosmetyki z końcówek kolekcji i sezonówki, które ustępują miejsca nowym wynalazkom. 
Oto co udało mi się upolować:


Trzy sztuki z The Body Shop :)
*Super mega nawilżający balsam do bardzo suchej skóry z olejem z konopii
*Żel pod prysznic Marokańska Róża
*Żel do mycia dziecięcia z wyciągiem z drzewa Buriti


Ceny miłe i przyjemne dla oka oraz portfela.




Żel z marokańską różą pachnie przecudnie.
Dzieciowy żel myjący będziemy używać dzisiaj pierwszy raz. Pachnie miło i delikatnie.

Przytulanie!

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!