Tuesday, November 12, 2013

podniecające historie- czyli jak mnie znaleźć w internetach

Kolejna porcja wesołych haseł dzięki którym można wyszukać mój blog w sieci :)
Poprzednie części:

Część pierwsza: namydlę cie moim francuskim mydłem
Część druga: życie jest jak kot wytaczajacy arbuza z jeziora

:D


awwwwwww
ja Ciebie też

byłby problem z kropkami ;)

hue hue :D u mnie raczej takich lekcji nie będzie ;)

:D

my też :)

mój kot jest z futerka i mruczenia <3

ojej ;) nie za tłusto?

też się chętnie dowiem :)

może w przyszłości ;)

niedługo zakwalifikuję się do tej kategorii sylwetek :D

nie wiem jak to skomentować :3


jak smakują to ile wlezie ;)

Heliotrop – budynek podążający za Słońcem, wykorzystujący w maksymalny sposób jego energię (energetycznie samowystarczalny).
żródło: Wikipedia

lubię skorupiaki

to już kalsyk <3
Buziaki!

17 comments:

  1. Gotowy scenariusz na kabaret! Super hasła, ale przede wszystkim dopiski:)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. uśmiałam się, po prostu uśmiałam!
    czasem nie wierzę, co ludzie w ogóle wpisują w wyszukiwarkę :)

    ReplyDelete
  3. Masz nawet u siebie projekty domów? Chyba coś przeoczyłam ;)

    ReplyDelete
  4. hahhahahahaha....ciekawe! nie znalam takie powiedzonka o tym kocie i arbuzie;)

    ReplyDelete
  5. Zakrztusiłam się kawą przez Ciebie :D

    ReplyDelete
  6. ahahaa :D nie ma to jak wesoły poranek ;)

    ReplyDelete
  7. "youtube muza zesika serduszko me" - padłam. :D

    ReplyDelete
  8. Dalej chcichocze. A ze jestem w pracy to dziwnie na mnie patrza :)

    ReplyDelete
  9. Boskie! ;)
    I jeszcze ten grumpy cat gdzieś tam ;)

    ReplyDelete
  10. aż muszę u siebie popatrzeć czy takie kwiatki i kwiatuszki się zdarzają :)
    youtube z serduszkiem to mnie już na łopatki rozłożył ;p
    o co chodzi ? :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!