Sunday, November 23, 2014

gdzie moja krówka? pachnące zamówienie z Minti shop

Kliknęły mi się woski zapachowe Kringle Candle :) Od dawna chciałam je powąchać i zobaczyć o co tyle szumu. Dodatkowo zamówiłam pędzelek do brwi. To mój pierwszy Hakuro :) Wybrałam H85.
Wszystko zamówiłam w sklepie internetowym Minti i szczerze mówiąc bardzo liczyłam na ich szeroko reklamowaną w internetach firmową krówkę w cudnym papierku.. Chociaż jedną.. Ale niestety się przeliczyłam, bo krówki nie dostałam :(

Moje zamówienie przyszło w firmowej papierowej torebuni.


pięć wosków i pędzelek

wiecie może czym sie różną 'wax melts' od 'wax potpourri melts'?

pędzelek do brwi H85

wielkość wosku w dłoni

tył
Buziaki!

24 comments:

  1. Pędzelek jest bardzo dobry do brwi jak i do kreski :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. potrzebowałam czegoś nowego do brwi bo mój obecny pędzelek kończy swój żywot :)
      a do kresek preferuję eyelinery z wbudowanym pisakiem/pędzelkiem

      Delete
  2. Jestem ciekawa wosków :) Szkoda, że nie było krówki :(

    ReplyDelete
  3. Ja już u nich zamawiam i zamawiam i ani raz krówki nie dostałam! :((

    ReplyDelete
  4. A to małpy, krówki nie dali... :D Ja do brwi mam pędzelek z Essence taki ścięty pod skosem, w sumie jest on do eyelinera i spisuje się super :) Pędzle Hakuro bardzo lubię i już nie długo do mojej kolekcji kilka nowych dołączy.

    ReplyDelete
  5. kuszą mnie te woski

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    ReplyDelete
  6. chciałabym wypróbowac wosków :) jeszcze nigdy ich nie miałam

    ReplyDelete
  7. pędzelki hakuro muszę w końcu od nich zamówić :)

    ReplyDelete
  8. Jak ładnie zapakowane woski :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. Te woski można kupić stacjonarnie w Szczecinie w Starej Mydlarni :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie miałam pojęcia :)
      Dzięki za info :*
      Gdzie jest Stara Mydlarnia w Szczecinie? Wiesz może ile kosztują tam woski i cY mają tam też świece Kringle?

      Delete
    2. Al. Wojska Polskiego 10, te woski z tego co pamiętam są dosyć drogie, bo aż 11zł, świec chyba jeszcze nie mają, ale zawsze można się zapytać, jak ostatnio byłam to obsługiwała bardzo miła Pani, która powiedziała, że ta firma to u nich nowość i dopiero rozpakowują towar. Mają też świeczki i woski z Yankee Candle. Cena świec raczej standardowa, a woski chyba 9 zł. Jest też sklep w Starej Cegielni, który się nazywa Bomb World i oni już na pewno mają i woski i świece Kringle. Mają też Yankee Candle i Bomb Cosmetics, ceny chyba też trochę lepsze i mają o wiele większy asortyment. Mają stronę na facebooku, i z tego co pamiętam jest teraz jakaś promocja na świece Kringle :) Zawsze lepiej powąchać w sklepie niż zamawiać w ciemno przez internet:D

      Delete
    3. Z tego co wiem, to w Bomb World woski z Yankee kosztują ok. 7zł, a nie 9zł jak w Starej Mydlarni, więc woski Kringle też powinny być tańsze niż 11zł :) .

      Delete
  10. Przydałby mi się pędzel Hakuro, ale H77.

    ReplyDelete
  11. Ja u nich zamawiałam kilka razy. Za pierwszym krówki nie było, ale w kolejnych już tak. Może... kolejne zamówienie? ;)

    ReplyDelete
  12. Kilka razy u nich zamawiałam i krówki ani widu. Fajne te woski. Ja mam taki pędzelek z zoevy i jest najlepszy :)

    ReplyDelete
  13. Pierwsze słyszę o jakieś krówce ;-)) Nigdy od nich nie dostałam ;-)

    ReplyDelete
  14. Wosk watercolors - takie perfumy mogłabym mieć, cudowny zapach, na który naciągnęła mnie pani w mydlarni i jestem niewiarygodnie z tego powodu szczęśliwa :D

    myidylla.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Te woski muszę pięknie pachnieć. ;) Firmowa torebunia ma ładną szatę graficzną i kolorki. :)

    ReplyDelete
  16. Ale fajne woski, pierwszy raz je widzę :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!