Friday, November 28, 2014

pomysł na szybki prezent

Dzisiaj byłam w Outlet Park w Szczecinie. W skrócie to takie centrum handlowe skupiające różne sklepy outletowe. Między innymi Empik.
W Empiku stał stojak z kolorowymi bukietami. Nie były to zwykłe bukiety z kwiatów. Ktoś wpadł na pomysł zrobienia gotowych podarunków herbacianych i słodko-żelkowych w formie bukietu.
Dla mnie rewelacja :) Szczególnie ten herbaciany <3

różne kolory i różne rodzaje

herbaciany

cukierasowy


Ceny to około 20 zł za żelkowo-cukierkowy i około 30 zł za herbaciany.
Świetny pomysł na szybki i efektowny podarunek.
Buziaki!

17 comments:

  1. Lubię herbaty, ale cukieraskowy jest bardziej słodki już z samego wyglądu;) kupiłam taki koleżance na ślub, bo zamiast kwiatów chcieli słodycze;)

    ReplyDelete
  2. Świetne bukiety! O, i w herbacianym nawet zaparzacz :D Właściwie zrezygnowałam z kupowania na Święta herbat ale kusi mnie żeby coś takiego zrobić...

    ReplyDelete
  3. Fajny pomysł, ale chyba już bym wolała zrobić sama :D

    ReplyDelete
  4. Piękne! Podobne można znaleźć w Hebe ;)

    ReplyDelete
  5. Jako fanka herbaty chyba umarłabym ze szczęścia gdybym dostałą taki bukiet :D

    ReplyDelete
  6. Ten herbaciany jest bardzo fajny :)

    ReplyDelete
  7. Świetny pomysł na fajny i niedrogi prezent mikołajkowy :D

    ReplyDelete
  8. Pomysł nie jest zły, ale ja będę miała do końca życia traumę, bo pracowałam kiedyś z osobą, która robiła takie rzeczy od niechcenia i och.. cała historia. Aaaa nie, nie. Aż mam ciarki jak sobie przypomnę ten czas. Także bukiety niet.

    ReplyDelete
  9. Nie chcialabym takiego czegos dostac... :P

    ReplyDelete
  10. juz dawno je widzialam ;] ale dla mnie za drogie

    ReplyDelete
  11. Jak idę do teatru, do moich przyjaciół zawsze im takie słodkie bukiety kupuję :)

    ReplyDelete
  12. Widziałam je w empiku. :D Świetny pomysł, chociaż ja bym nie chciała dostać bukietu żelek albo herbacianego. :D

    ReplyDelete
  13. świetny pomysł, oba bukiety wyglądają przepięknie :)

    ReplyDelete
  14. Nie pogniewałabym się na żaden z nich :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!