Monday, November 17, 2014

najłatwiejszy na świecie naturalny peeling do dłoni- DIY

Zbliża się zima i skóra na odkrytych częściach ciała jest narażona na działanie wszystkich nieprzyjemnych zjawisk atmosferycznych towarzyszących tej porze roku. Wypadałoby bardziej zadbać o buzię i dłonie :)
Dzisiaj zrobiłam sobie peeling do dłoni. Najprostszy na świecie. Z dwóch naturalnych składników. Można zrobić go w niecałą minutę. Właściwie dłużej szukałam w kuchni składników niż go tworzyłam :D

oliwa z oliwek i zmielona kawa

cudny, naturalny duet

to moje proporcje :)
jeśli chcecie rzadszy- użyjcie więcej oliwy
jeśli chcecie gęstszy- dodajcie więcej kawy

po wymieszaniu

uwielbiam zapach kawy <3

 w akcji
Po użyciu peelingu moje dłonie były zdecydowanie gładsze i cudownie miękkie.
Ta dwuskładnikowa naturalna mieszanka świetnie sprawdzi się również do całego ciała.
Buziaki!

18 comments:

  1. Jeszcze nie robiłam peelingu dłoni... Muszę spróbować ^ . ^

    ReplyDelete
  2. Ja uwielbiam stosować ten peeling na nogi :) jest genialny, sto razy lepszy niż te wszystkie drogeryjne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest świetny do całego ciała :)
      i tak jak piszesz- zdecydowanie lepszy od drogeryjnych :)

      Delete
  3. Pomysł na pewno wypróbuję, ale zdradź mi... gdzie kupiłaś te ślicznie półmiski? ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam pojęcia :)
      znalazłam je w szufladzie u mojej teściowej :D

      Delete
    2. Boże, są świetne! Wyglądają fenomenalnie, przez ten gruby materiał i opływowy kształt!

      Delete
  4. WOW.. Bardzo interesujące. nigdy nie słyszałam o takim domowym sposobie :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    ReplyDelete
  5. Ten peeling po dodaniu cynamonu i imbiru działa anty-cellulitowo :P

    ReplyDelete
  6. ja robiłam taki peeling, ale całego ciała :)

    ReplyDelete
  7. Fajnie się prezentuje. Wielka szkoda,że nie wiesz gdzie można je dostać ;c

    Julajulia.blogspot.com.

    ReplyDelete
  8. Wiem, że peelingi z kawy są bardzo dobre, ale niestety nienawidzę jej zapachu i w moim przypadku odpada :/

    juicy-raspberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Robiłam z oliwą i z wodą, sprawdza się idealnie! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!