Friday, November 14, 2014

poszłam po bułki i kupiłam książkę

a drugą dostałam w prezencie :)
Sprawiłam sobie trzeci tom autorstwa Beaty Pawlikowskiej z pięciotomowej serii. Mam już pierwszą część (pokazywałam ją dwno temu na Instagramie) 'W dżungli zdrowia'.
Teraz kupiłam część pod tytułem 'Moja dieta cud'.
Gratis był uroczy notes, który można zabrać ze sobą w podróż.
Lubię książki Pawlikowskiej. Przekonuje mnie jej filozofia życiowa.




Gratisowy dodatek:



w notatniku są ilustracje autorki :)
Za obie książki zapłaciłam 26.99
W Biedronce.
Buziaki!

6 comments:

  1. czytałam kiedyś jakąś książkę Pawlikowskiej i całkiem mi się spodobała :)

    ReplyDelete
  2. Moja mama kiedyś pojechała po poduszki a wróciła z nowym fotelem :P
    Książka wydaje się ciekawa :)

    ReplyDelete
  3. Czekam na recenzję książki. Mnie przydałaby się dieta cud :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!