Sunday, November 30, 2014

sklepowy post zdjęciowy- TK Maxx Szczecin

Kilka pomysłów na świąteczne prezentyprosto z TK Maxxa.

zestaw lakierów ciate w bombkach

lokownica

podróżny zestaw kosmetyczny pod prysznic i do ciała

nauszniki MK

zestaw do rąk philosophy

zestaw kosmetyków  Ole Henriksen (około 200 zł)

mini krem philospohy

krawaty

szale w butlach :)

zestaw skarpet

piersiówka z czachą

cynamonowy szczypiący błyszczyk do ust

pudry

gumki do włosów

pędzelki soho

kosmetyczka pełna lakierów

do paznokci

cena

korektory PF

zestaw lakierów do paznokci

miniaturki

kolorowe pomadki

które zmieniaja kolor w kontakcie ze skórą

kolorowe na serio :)
jak kredki ;)

szczoteczka do mycia twarzy

tył opakowania

madonnowe perfumy

baza pod lakier do paznokci

pachnący zestaw

zapach

zestawy do dłoni

skarpety


kolorowe sznurówki

mikrofon/radio do śpiewania pod prysznicem

zestaw dla panów

irokezowa szczotka do mycia

podtrzymywacze książek

portfel

gryzak dla psa

uchwyty do szuflad i szafek

orientalny zestaw

łyżeczek

z porcelany

czarnoskóra diwa, którą można zaprosić pod prysznic

tym razem były czaszki z pomarańczową zawartością :)

Buziaki!

18 comments:

  1. Świetne inspiracje na prezenty!
    Te pierwsze lakiery w bombach to coś dla mnie :-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    ReplyDelete
  2. Chyba pierwszy raz widzę tak drogo wyglądające skarpety :)

    ReplyDelete
  3. Tk maxx ma bardzo fajne rzeczy. Można tam znaleźć dużo ciekawych rzeczy. W kolejnym takim poście prosiłabym o podawanie również cen, zależało by mi na tym :)

    Julajulia.blogspot.com.

    ReplyDelete
  4. uwielbiam tkmaxx! ostatnio kupiłam tam cudowne skórzane pudrowo-różowe espadryle za 22zł :D będą na lato jak znalazł!
    ciekawe czy u mnie w mieście znajdę punkową szczotkę? :>

    ReplyDelete
  5. Lokówka z Toni&Guy to coś po co bym poczłapała z przyjemnością... Tylko może nie z Warszawy do Szczecina ;)

    ReplyDelete
  6. U mnie nic ciekawego nie widzę. Wszystko porozrywane.

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam takie posty bo porównuje sobie co jest w moim Tk Maxx. Kilka rzeczy widziałam i u siebie ;) bardzo spodobała mi się ta kosmetyczka z lakierami, mięciutka i elegancka, ale ta cena skutecznie mnie zniechęciła i posłusznie odstawiłam na półkę.

    ReplyDelete
  8. Sporo wspaniałości :) W Polsce w TK Maxxie jeszcze nigdy nie byłam :)

    ReplyDelete
  9. muszę iść do Tkmaxx i sobie zobaczyć, może akurat jakieś lakiery ciate wpadną w moje rączki :)

    ReplyDelete
  10. Chyba lubisz bardzo tk maxxa :) Co chwila post zdjęciowy ze sklepu :)

    ReplyDelete
  11. ciekawe propozycję na prezenty :)

    ReplyDelete
  12. Kosmetyki phylosophy mnie kusza, ale są też w TKMaxx podobnej marki nazwą i stylizacją. Niestety ludzie to chamy i część jest porozkradana, pootwierana itd;/

    ReplyDelete
  13. Tym razem skusiłabym się z pewnością na gumki do włosów - ta w ptaszki jest super! :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!