Monday, April 6, 2015

co można zrobić z dwóch garści orzechów laskowych, czyli moja pierwsza ręcznie robiona nutella

Zrobiłam w domu nutellę. Sama. Wyszła pyszna. Jest prosta i szybka. Przepis znalazłam na blogu Jadłonomia (zmodyfikowałam go wedle własnego smaku) a pomysł podsunęła mi Marta z bloga usom-blog.com.

Oryginalny przepis jest wegański:
100g orzechów laskowych
1/4 szklanki syropu z agawy
2 czubate łyżki kakao
6-10 łyżek mleka (sojowego)

Tutaj znajdziecie oryginalny przepis ze składnikami i wykonaniem krok po kroku *KLIK*

Ja zamiast mleka sojowego użyłam słodkiej śmietany kremówki :)

moja pierwsza ręcznie robiona nutella <3

orzeszki prażą się na patelni (mój piekarnik przezywał ciężkie chwile i był wtedy bardzo kapryśny- patelnia dała radę)

pozostałe składniki

mmmmmm :)
domowa nutella ma wyczuwalne cząstki orzecha laskowego- nie jest idealnie kremowa, ale tak samo pyszna jak oryginalna :)
Buziaki!

12 comments:

  1. Kurczę, super smaczna sprawa :-)

    ReplyDelete
  2. Niech ja tylko znajde orzechy laskowe! :D

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Nie, to jednak nie jest to samo, ale całkiem dobre.

    ReplyDelete
  5. Nie próbowałam domowej wersji. Ciekawa jestem czy smakowo rzeczywiście dałabym się oszukać ;)

    ReplyDelete
  6. Nie próbowałam domowej wersji. Ciekawa jestem czy smakowo rzeczywiście dałabym się oszukać ;)

    ReplyDelete
  7. nie jest aż tak trudna do zrobienia :)

    ReplyDelete
  8. Chętnie sobie taką przygotuję :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!