Friday, April 24, 2015

ROSS- zdjęciowy post szpiegowski

Tym razem nie ma ani jednego zdjęcia półki ;)
Wszystko co tu zobaczycie brałam do reki i oglądałam z każdej strony :D

mini zestaw Burt's Bees

mały balsam i balsam do ust 

serum do twarzy Ellen Tracy

cena

lakier do paznokci Sephora

cena

zestaw do mycia buzi Olay

cena

zestaw pędzli

zestaw do konturowania twarzy
mam róż- dostałam go kiedyś w Glam Bag

opis i cena

pelata cieni w lnianym opakowaniu

cena

kolory

zestaw letnich lakierów


pudełeczko z motylem

a w nim..

miodowo-kwiatowe mydło

muszelkowe mydła

cena

samoopalacz L'Oreal

dla śniadej cery

wosk do okolic bikini

cena

zawartość opakowania

pędzle

takie same tylko srebrne

pędzel do pudru

tusz Maybelline

gąbeczki do podkładu

zestaw do twarzy
Buziaki!

9 comments:

  1. Świetne rzeczy, uwielbiam takie posty <3
    zuzikblogger.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zestaw do mycia buzi z Olay prezentuje się bardzo fajnie :)

    ReplyDelete
  3. pędzelki i to cudo z Olay :D ach i och tylko brać!

    ReplyDelete
  4. Z chęcią bym coś przygarnęła :)

    ReplyDelete
  5. Mam te rozowe pedzle, kiedys dorwalam w TK MAXX i sa super :)

    ReplyDelete
  6. Fajny zestaw do czyszczenia twarzy z Olay. Kolorki lakierów na lato też ładne :)

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam Twoje posty szpiegowskie :) czekam z niecierpliwością na następne

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!