Friday, April 17, 2015

torebki i portfele- zdjęciowy post sklepow, ROSS

Moja średnia torebka powoli odchodzi na zasłużony odpoczynek.. Potrzebuję następczyni i pewnie niedługo rozpocznę łowy. Podczas ostatniej wizyty w ROSSie skupiłam się na torebkach i portfelach :)

portfel Nine West

cena :)
wszystkie poniższe portfele Nine West kosztowały tyle samo: $13.99

łączka

czarny z paskiem

kremowy

pastelowy

szary

wszystkie razem

nie kojerzę tej marki

mniejszy brązowy

mały słodziak

Betsey Johnson

Tommy Hilfiger

cena

drapieżny

kolejny od Betsey Johnson

taki sam w innych kolorach

bardzo popularna marka z małpiszonem Kipling
(która w ogóle do mnie nie przemwia)

tył Kiplinga
 Torebki:

beżowo-kremowo

do kompletu z potrfelem Betsey Johnson

cena

Betsey Johnson inny kolor kokardy :)

cena

marynarska
poważnie sie nad nią zastanawiałam :)

Tommy Hilfiger, cena

mała Tommy Hilfiger

cena

duża skórzana Fossil

cudna <3
ale cena wysoka :(

może doczekam przeceny ;)
Kosmetyczki:

kotwicowa

przeceniona, Tommy Hilfiger

kropkowa

zestaw trzech w kwiaty

zestaw trzech w napisy

różowo-czarna w insekty :3
Buziaki!

11 comments:

  1. Ten worek w marynarskim stylu jest idealny na lato, pewnie bym się skusiła :) . Nie ogarniam fenomenu portfela z małpiszonem, kto chciałby coś takiego? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. marynarski worek chodzi mi pogłowie...
      ja też nie ogarniam tych małpiszonów.. no ale co zrobić ;)

      Delete
  2. portfel od Betsey Johnson przeuuroczy :)

    ReplyDelete
  3. bardzo mi sie podoba ten kremowy portfel z początku :)

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. wyjatkowo tym razem nic mi sie nie podoba

    ReplyDelete
    Replies
    1. może następnym razem coś Ci wpadnie w oko :)

      Delete
  5. Kasia ja bym brała :) przepiękna ta marynarska i cena też niczego sobie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehh.. no chodzi za mną ta torebka.. ale jak mierzyłam ją na ramieniu to za bardzo mi od ciała odstawała.. w sensie nie leżała tak jak moje dotychczasowe torebki (może to przez workowaty kształt)

      Delete
  6. Marynarska torebka bardzo mi wpadła w oko! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!