Wednesday, April 15, 2015

Beautifully Bohemian Glam Bag- kwiecień 2015

Kilka dni temu dostałam kwietniową przesyłkę od Ipsy.

Kilka słów o Glam Bag:
Idea jest taka sama ja Glossy Box, który jest dostępny również w Polsce. Co miesiąc przysyłają nam różową kopertę z kosmetyczką wypełnioną 5-6 kosmetykami w wersji mini (zdarzają sie również pełnowymiarowe produkty) Glam Bag kosztuje $10 (+tax) miesięcznie (w tym darmowa przesyłka).

W kwietniu tematem przewodnim jest Beautifully Bohemian- w tym miesiącu w Californii odbywa się coroczny festiwal muzyczny Coachella na który przybywa bardzo dużo młodych ludzi (ciałem i duchem). Coachella kojarzona jest ze stylem bohemian/hippie/free spirit.

Dla przypomnienia: marcowa kosmetyczka *KLIK*.


karta informacyjna

zaproszenie

na spotkanie Ipsy  (50% upustu na bilet kosztujący $150- heheszki)

kosmetyczka

upleciona z naturalnej i kolorowej słomki i sznurka

zawartość

miodowe serum do twarzy

używam od kilku dni i bardzo je lubię <3 cudnie pachnie

błyszczyk do ust Starlooks w kolorze 'cuddle'

cień do powiek The Balm z paletki Nude Dude volume 2

w kolorze Flirty
Nuszkisława dzielnie asystuje

tint do policzków i ust Mullein & Sparrow o zapachu paczuli i pomarańczy

w opakowaniu wygląda na bardzo intensywny, wrzeczywistości jest ledwo widoczny
pieknie pachnie, ale jest gorzki (nie przeszkadza mi to ;)

pełnowymiarowy róż do policzków Hikari w kolorze 'tango'


ma ładny kolor i kredową konsystencję

kolory na skórze


Buziaki!

18 comments:

  1. Świetna zawartość, piękny odcień różu :)

    ReplyDelete
  2. błyszczyk nie w moich kolorach, ale pozostała zawartość na plus :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. błyszczyk ma bardzo neutralny kolor i miły połysk :)

      Delete
  3. Zawartość tej kosmetyczki bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  4. Róż przypomina niskobudżetowca z Essence i bardzo świeżo wygląda na twarzy :) . Ciekawa zawartość!

    ReplyDelete
  5. Bardzo przyjemna zawartość :)

    ReplyDelete
  6. rozśmieszyło mnie opakowanie z panem :D Bardzo fajna zawartość :D

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. cień i róż to moi faworyci :) no i Nuszkisława oczywiście

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!