Tuesday, April 14, 2015

Nuxe w USA- dostępność i cena

Nie miałam pojęcia że w USA można kupić stacjonarnie kosmetyki Nuxe.
Podczas pobytu w Polsce bardzo zastanawiałam się nad zakupem zestawu miniaturek, żeby poznać co to za cuda (ale nie miałam szczęścia i w aptekach akurat nie było tego czego szukałam). Wiem, że wiele użytkowniczek i użytkowników uwielbia olejki Nuxe za ich zapach. Do tej pory nie miałam okazji go poznać i wyobrażałam go sobie jako cudowny, letni, aromat plaży i opalonej skóry..
Wczoraj robiąc zakupy w sklepie Target trafiłam na dział z kosmetykami Nuxe. Bardzo mnie to zdziwiło, bo byłam niemal całkiem pewna, że po tej stronie oceanu można upolować tę markę jedynie online. Ucieszyłam się, bo wreszcie miałam okazję naocznie przekonać się co to za czary.

suche olejki- klasyczny i z drobinkami

cena $29

cena $39

seria różana

seria miodowa

do skóry wrażliwej

cały kącik z daleka
Nie skusiłam się na nic. Nie cierpię olejków na skórze.. Bardzo długo przekonywałam się do kremów, balsamów i maseł do ciała. Na olejki może kiedyś też przyjdzie czas.. Kiedyś.. ;)
Buziaki!

16 comments:

  1. Ja mam miniaturkę tego olejku i muszę przyznać, że jest bardzo fajny ;)
    ja się przekonałam do olejków i bardziej je polubiłam
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że na moją miłość do olejków przyjdzie jeszcze czas ;)
      Pozdrawiam!

      Delete
  2. ja także nie przepadam za olejkami na skórze ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nawet te 'suche' są dla mnie nie do zniesienia ;)
      doskonale Cię rozumiem :)

      Delete
  3. Olejki na ciele - nie ma opcji, za to na twarzy czy na włosach już są ok :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. na twarzy jestem w stanie znieść olejek bo przez lata używałam arganowego :) na włosach też lubię od czasu do czasu jako intensywną kurację

      Delete
  4. Mam z drobinkami i świetnie rozświetla skórę , uwielbiam go <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. może kiedyś się zdecyduję i akurat trafię na miniaturki :)
      w sumie na lato jak znalazł

      Delete
  5. Ja znalazłam dobry patent na olejki :) Tzn te zwykłe suchych nigdy nie używałam :D
    Nakładam olejek na mokrą skórę, wykonuję masaż, czekam 2 minutki (akurat na umycie zębów) i wycieram się ręcznikiem do sucha. :D Nie ma warstwy czasu nie tracę i skóra zadowolona.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobry sposób :)
      Może dałabym rade go stosować ale nie do zniesienia jest dla mnie sytuacja kiedy mam olejek na dłoniach.

      Delete
  6. ceny w polskich aptekach stacjonarnych często są podobne do tych amerykańskich, ale za to w aptekach online wszystko można kupić duuuużo taniej. olejek Nuxe ma śliczny zapach – uwielbiam go, a co do Twoich zakupów – szkoda, że nie było na półce balsamu do ust, na pewno by Ci się spodobał!

    ReplyDelete
    Replies
    1. szkoda, że nie trafiłam na balsam do ust :)
      oj tak, ceny nie są tu zachęcające niestety.. bez porównania do tych internetowych z Polski

      Delete
  7. Moja ulubiona marka apteczna! Oprócz olejku. Nie chodzi o zapach. Mogłabym chodzić z nosem w butelce, tak mi się podoba, tylko że gagatek bardzo mnie uczula.
    Twój plan rozpoczęcia od miniaturek jest bardzo mądry; ja jestem w gorącej wodzie kąpana i nie biorę z Ciebie dobrego przykładu, a potem płaczę :(
    Magda od błyskotek

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak następnym razem będę w Polsce to będę intensywniej polowała na miniaturki :)
      nie płacz :) zawsze możesz sobie wlewać kilka kropli olejku do kąpieli :D
      pozdrowionka!

      Delete
  8. ten olejek z drobinkami jest niesamowity

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!