Tuesday, April 21, 2015

kwietniowe pudełko Birchbox USA 'fresh for spring'

Trzecia przesyłka od Birchbox.
Koszt subskrypcji to $10 miesięcznie + tax (w tym darmowa wysyłka).


Poprzednie pudełka:
luty 2015 **KLIK**
marzec 2015 **KLIK**

Zawartość mojego kwietniowego pudełka:


w tym miesiącu Birchbox postawił na pielęgnację

pudełko zaprojektowane przez Rifle Paper Co.

kwiatowy kwiecień

zawartość pudełka i ceny pełnowymiarowych kosmetyków

zawartość

masło do ciała Harvey Prince 'Happy'

piękny zapach
w poprzednim pudełku dostałam próbkę perfum tego samego zapachu

żel pod prysznic o świeżym, morskim zapachu
Not Soap, Radio

przeciwzmarszczkowy krem pod oczy z filtrem SPF 37

tint do ust i policzków Jane Iredale w kolorze Forever Pink

pachnie malinami :)
ma bardzo delikatny kolor

olejek do włosów Ojon

wszystkie kosmetyki z kwietniowego pudełka zmieściły się do miniaturowego pudełeczka ;)
ale nie wielkość się liczy, a jakość :)

jestem zadowolona ze wszystkiego :)
Buziaki!

6 comments:

  1. pudełeczko ma bardzo interesującą zawartość!

    ReplyDelete
  2. Fajne pudełko, wszystko oprócz żelu pod prysznic (nie mój zapach) mi się podoba :D

    ReplyDelete
  3. Ładne pudełeczko i ciekawa zawartość :)

    ReplyDelete
  4. Fajne pudelko. Marke szminki znam - jest u nas popularna - moze nie jakos bardzo, ale raczej z tych wyzszyc eko polek. Kolor piekny, a jak pachnie malinami to juz w ogole :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!