Tuesday, April 7, 2015

Home Goods- sklepowy post zdjęciowy (dział kuchenny, spożywczy i łazienkowy)

Znalazłam na pulpicie folder ze zdjęciami z ostatniej wyprawy do Home Goods. Skupiłam się szczególnie na dziale z wyposażeniem kuchennym, spożywką i akcesoriami łazienkowymi :)


garnki, makarony i sosy

czipsy i inne bałagany

sosy do makaronów i przyprawy

przyprawy c.d.

na słodko

słodycze

herbaty i kawy

ciasteczka, kawy i herabty

organiczne dodatki

przeceny

woda kokosowa w proszku ;_;

w składzie cukier trzcinowy na pierwszym miejscu a na ostatnim proszek kokosowy.. słabo..

deski i tace

detergenty i zapachy kuchenne

wesołe bidony

świece

mega ogromna świeca ogrodowa w metalowej misce


dział zielonych świec

kolorowa ceramika

roletki aromaterapeutyczne do skroni i nadgarstków

zapachy YC do kontaktów

dział łazienkowy


mydło 



gadżety

świąteczne klimaty

lajfstajlowe napisy

kubki
Buziaki!

8 comments:

  1. Na zdjęciu z wesołymi bidonami widzę kubeczki/słoiczki, moje marzenie, w Pl ciężko dostać takie, jedynie pozostaje internet.

    ReplyDelete
  2. Mydła, ileż ich jest! Zbyt wolno się zużywają, by wszystkie przetestować.

    ReplyDelete
  3. Ogromny wybór, z chęcią bym udała się do takiego sklepu. :D

    ReplyDelete
  4. sosy, kawy i chipsy bym wyprobowala:)

    ReplyDelete
  5. Dużo fajnych dekoracji i świeczek :)

    ReplyDelete
  6. Te napisy mi się podobają, chciałabym kilka takich przygarnąć, chociaż wiem,że są już oklepane :)
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. O proszę woda kokosowa w proszku, ja nawet normalnej znaleźć nie mogę ;/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!