Thursday, May 1, 2014

Natura po raz ostatni

Wróciłam do Natury trzeci raz.
Spray KOBO chodził za mną tak intensywnie jak ja z nim po sklepie (jak z berłem ;) pierwszego dnia. Kupiłam ostatnia sztukę. :)
Stojąc w kolejce chwyciłam żel pod prysznic Green Pharmacy o zapachu róży piżmowej i zielonej herbaty (moja kakaowa pielęgnacja od Ziaji jest już na wykończeniu). Różany zapach jest boski!

pierwsze wrażenia po użyciu obu kosmetyków są pozytywne :)

uwielbiam zapach róż piżmowych

po dwóch użyciach jestem pozytywnie zaskoczona
zobaczymy jak ułoży się nasza dalsza relacja
To była ostatnia wizyta w Naturze :)
Mam już wszystko czego potrzebuję.
Buziaki!

17 comments:

  1. nie widziałam jeszcze tego żelu z green pharmacy, miałam tylko olejek do włosów z tej firmy :)

    ReplyDelete
  2. Mówisz że jest pozytywnie? Hmm, to może i ja go capnę...

    ReplyDelete
  3. ej kot się na mnie gapi :)

    ReplyDelete
  4. ja się jutro wybieram w celu przekopania szaf Catrice :)

    ReplyDelete
  5. Miałam masło do ciała GP o tym zapachu, całkiem przyjemne :)

    ReplyDelete
  6. daj znać za parę dni jak sprawdzi się fixer proszę :) zwłaszcza w ciepłe dni
    szukam jakiegoś i póki co moją uwagę przykuł ten z NYX :)

    ReplyDelete
  7. u mnie fixer wyprzedany :( tez chciałam bardzo

    ReplyDelete
  8. Z tej serii różanej mam peeling - zapach jest faktycznie bardzo ładny...:)

    ReplyDelete
  9. Ooooj nie mój klimacik :D Ja jakoś skupiam się na jedwabiu, balsamach i olejkach - jakoś te włosy żyć zaczynają :D Niemniej, gratuluję! Kobo to faktycznie rzadki nabytek xD

    ReplyDelete
  10. Ten żel z chęcią wypróbuję. :) Pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  11. jesteś pewna, że ostatni raz? :D

    ReplyDelete
  12. Nad sprayem kobo tyle się już zastanawiałam i jeszcze się nie skusiłam, ale chyba czas najwyższy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie się sprawdza :)
      pierwszy raz mam takiego cudaka

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!