Sunday, May 11, 2014

zdjęciowy post szpiegowski- szczeciński TK Maxx

Kilka zdjęć z wczorajszej wyprawy do szczecińskiego TK Maxxa.

mała torebunia Majkela Korsa

za osiem stówek :3
taka sytuacja..

były jeszcze brązowe
w USA są ogromniaste torby MK za $120-$200 +tax

pędzle Real Techniques

za niecałe 70 złotych

oj kusiły..

te były za około 40 złotych

a ecotools za około 20 złotych za sztukę

zaroiło się od Burt's Bees


kremy do rąk

popularne w USA Philosophy

i ogromniaste Bliss

też z USA

kosmetyczka ecotools

buty

buty

i znowu buty

koszulka :)

smukły słoń

tarka do czegoś małego

z pojemniczkiem :)

metalowe puszki

coś dla fanów Hello Kitty

:)

silikonowa foremka

cena organizera butowego

był jeszcze większy i masywniejszy

kawał ametystu 

okrągły kamień z dziurą za trzy stówy :D

organizer na drzwi

psie zeszysty

czy ktoś z Was wie co to jest?

betonowy koteł :)

bare minerals :)

lakiery do paznokci :)

i tutaj też :)

gąbka

kolejne puszki

zestaw świeczek

w kształcie cebulkowych hiacyntów

cudne <3

makaron w czarne paski

papryka w retro-puszkach

a to finał zakupowej wyprawy :)
chcecie zobaczyć co jest w środku?
Buziaki! 

29 comments:

  1. wooow,ile fajnych rzeczy! :)

    ReplyDelete
  2. bare minerals? o.O
    u nas w Poznaniu to takich cudów nie ma :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. pierwszy raz widziałam :) i też się zdziwiłam

      Delete
  3. to zdjecia z dzis?? jutro jade do mnie po pedzle!!!

    ReplyDelete
  4. Te przyrządy, które wyglądają dosyć, hm, niepokojąco, moim zdaniem służą do pikowania :)
    W TKMaxxx zawsze głupieję w dziale z wyposażeniem kuchni - wszystko takie urocze ;)
    Dawaj zakupy!

    Magda od błyskotek

    ReplyDelete
    Replies
    1. pikowanie takimi dziwolągami ma sens :)
      też lubię dział kuchenny

      Delete
  5. real techniques? wow. w moich dwóch krakowskich tkmaxx'ach nigdy nie ma takich fajnych rzeczy. jadę jutro sprawdzić! ;)
    poka poka zakupy! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. RT widziałam w TK Maxxie pierwszy raz i Bare Minerals też :)

      Delete
  6. Kamień z dziurą za 3 stówy :D ...Najpierw myślałam, ze to wiejski bochen chleba :Pc

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) a ja go chciałam podnieść :D
      jestem ciekawa kto to zataszczy do kasy :D

      Delete
  7. To masło do ciała wygląda świetnie :D. Widzę dużo fajnych rzeczy :).

    ReplyDelete
  8. O nieee! Uciekam stąd, tu jest samo zuooo, kusisz mnie. :D

    ReplyDelete
  9. Ja się po swoim Tikeju nie rozglądałam jakoś mega intensywnie, ale z tego co widziałam, to u mnie jakichś super okazji nie było tym razem. Smuteczek :(

    ReplyDelete
  10. Pędzle mnie zaskoczyły nieźle :)

    ReplyDelete
  11. Nie wiedziałam, że u nas można kupić stacjonarnie Burt's Bees. A ten migdałowy balsam do rąk uwielbiam.
    No i świetne ceny na pędzle Reali Techniques.

    ReplyDelete
  12. Nigdy nie widziałam pędzli ani Burt's Bees w TK Maxxie. Oj trzeba będzie się wybrać. Mam nadzieję, że w Czeladzi też będą.

    ReplyDelete
  13. szkoda, że u mnie nie ma tego sklepu :)

    ReplyDelete
  14. Szkoda , że Łódzki tk maxx nie pokusił się o pędzle RT , fioletowego zestawu akurat mi brakuje. A te ciekawe maczugi i kamień jak chleb to hity . Organizery na buty też strasznie drogie się wydają.

    ReplyDelete
  15. Pewnie, że chce zobaczyć co jest w środku :D Ja w TK MAXX nie mogę się odnaleźć, za dużo tam wszystkiego :
    D Choć wiem, że często można tam znaleźć naprawdę fajne perełki :)

    ReplyDelete
  16. Okropne te świeczki :pa to 'wiecie co to jest?' bardziej kołki na wampiry wygląda xD

    ReplyDelete
  17. same wspaniałości !!A ten bliss !! :o

    ReplyDelete
  18. Świeczki i dzbanek z hello kitty jestem w stanie zrozumieć, ale kawał kamienia za 300 zł? :D Za to koło pędzli i koszulki z ośmiornicą nie mogłabym przejść obojętnie :-)

    ReplyDelete
  19. I pomyśleć, że ja zwykle omijam ten sklep. Teraz zajrzę na pewno.

    ReplyDelete
  20. minerałki ? pędzle ? nie wiem co w tym Szczecinie się wyczynia, ale aż z ciekawości skoczę w tym tygodniu do swojego TkMaxx zobaczyć czy takie cuda są

    ReplyDelete
  21. te tajemnicze przedmioty to kolki ogrodowe do robienia dolkow o okreslonej srednicy, by posiadzic roslinki :-)

    ReplyDelete
  22. Jejku, czemu jak ja wpadam do TK Maxxa to nie ma takich dobroci? :o

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!