Saturday, December 28, 2013

drogeryjny post zdjęciowy

Znalazłam kilka zdjęć z nowościami kosmetycznymi. Zrobiłam je jeszcze przed świętami. Część jest z drogerii Rite Aid, część ze sklepu Walmart i część ze sklepu Target.

w Walmarcie pojawiła się nowa pielęgnacyjna szafa Garnier (niestety bez cen)

różne rodzaje kosmetyków do różnych rodzajów cery

krem myjący dla suchej skóry

olejek myjący dla suchej skóry

pianka myjąca dla cery mieszanej

codzienny peeling dla cery mieszanej

peeling likwidujący wągry dla cery tłustej

codzienny scrub dla cery normalnej

odświeżające chusteczki do demakijażu

w Rite Aid pojawiła się nowa kolekcja podkładów, korektorów i kremowych pudrów Covergirl

podkłady i korektory podzielone są na 3 grupy: jasną

średnią i cemną

podkład

korektor w wysuwanej grubej kredce

kompaktowe pudry w kremie

matujący

rozświetlający

brązujący

ciekawe jak sprawdzają się na skórze :)
jakoś nie kuszą mnie takie produkty w kremie- zdecydowanie wolę formę pudru prasowanego

błyszczyki Covergirl

szczoteczka do zębów grająca 'Gangnam Style' przez 2 minuty :D

satynowe lakiery Sally Hansen

lakiery Sally Hansen z kolekcji potrójny blask

kolekcja do ozdabiania paznokci

na górze pisaki na dole topy

jeden matujący i jeden błyszczący

przedświąteczna oferta ELF ze sklepu Target

96-cieniowa paleta

83 elementowy zestaw do makijażu

błyszczyki

mniejsze zestawy

36-cieniowy zestaw

paleta do ust i twarzy

średnie zestawy

zestaw pędzli

dwie wielkie palety cieni

Buziaki!

19 comments:

  1. Jestem ciekawa tego olejku z Garniera.

    ReplyDelete
  2. Widziałam już szczoteczkę grającą piosenki Biebera, ale z Gangman Style jeszcze nie widziałam. ;D

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam te posty :) Ciekawe czy w Polsce wejdzie ta seria Garnier

    ReplyDelete
  4. jestem ciekawa tej serii garnier, ciekawe czy zawita do pl :)

    ReplyDelete
  5. ile wspaniałości!
    ja chcę serię garniera w Polsce. wykupiłabym połowę! <3

    ReplyDelete
  6. Palety elfa interesujace, zwlaszcza ulozenie cieni.cos jak witraz. No i cena niezla.

    ReplyDelete
  7. szczoteczka niezla ;)
    niecierpie tej piosenki....

    ReplyDelete
  8. Fajne te palety Elf, ja raczej wybrałabym którąś z tych mniejszych, a nie tę z 96 kolorami :)

    ReplyDelete
  9. Ciekawie wyglądają te produkty Garniera ;)

    Mycie zębów taką grająca 'Gangnam Style' szczoteczką musi być ciekawe. A nie trzeba jeszcze tańczyć do tego mycia ;) Mycie zębów i taniec Gangnam Style, heh już sobie to wyobraziłam :)

    ReplyDelete
  10. Cat a co w ogóle myślisz o kosmetykach covergirl? Co jest dobre, a co nie za bardzo?

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam oglądać kosmetyki, które są niedostępne :D

    ReplyDelete
  12. zaciekawiła mnie seria od garniera:)

    ReplyDelete
  13. Chcę tą szczoteczkę grającą Gangnam Style! :D

    ReplyDelete
  14. Hahahah Szczoteczka wygrała zawody <3

    ReplyDelete
  15. Jakbym trafiła do takiej drogerii, to chyba bym oczopląsu normalnie dostała.

    ReplyDelete
  16. Najbardziej zainteresowały mnie nowości Garniera. Ciekawe, kiedy i czy w ogóle dotrą do Polski?

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!