Wednesday, April 3, 2013

Drewniane szaleństwo

Zawiozłam dzisiaj worek z ubraniami do Good Will. Przy okazji weszłam do środka i przespacerowałam się między półkami. Moim oczom ukazało się kilka rzeczy, które po delikatnej kosmetyce decoupage nabiorą niepowtarzalnego charakteru. Good Will to dla mnie połączenie pchlego targu, sklepu z antykami, secondhandu i starego strychu ze skarbami :)

Oto co udało mi się znaleźć.

niewielka okrągła deseczka z kloszem z grubego szkła :D
Nuszkis bardzo chciała mieć z nią zdjęcie
a potem chciała zjeść moje jabłuszko
drewniana zamykana podłużna skrzyneczka (z pewnością na butelkę ;)
:)
bardzo leciutka drewniana taca z wysokimi ściankami
ciężki drewniany pojemnik/taca z wysokimi ściankami
wisząca szafeczka na klucze i korespondencję
z trzema haczykami
duża stająca/wisząca szafeczka 
z wieszaczkami
drewniana skrzyneczka w kiepskim stanie ;)
jej cierpienia niedługo się skończą, bo to właśnie od niej zacznę metamorfozy
czeka mnie masa pracy i jeszcze większa masa przyjemnośći i dobrej zabawy :)
Macie ochotę śledzić dalsze losy dzisiejszych zakupów?
Jeśli tak- dajcie znać. Będę dokumentować ich metamorfozy i Wam pokazywać :D

Buziaki!

28 comments:

  1. Nie mogę się doczekać jakie cuda z nimi zrobisz:). Ten pierwszy pojemnik z kloszem - śliczności:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też się nie mogę doczekać :)
      deseczka z kloszem zostaje taka jaka jest :) przynajmniej na razie

      Delete
  2. Szybciutko bierz się do roboty i pokazuj :D

    ReplyDelete
  3. szafka na klucze i korespondencję wygląda super :) czekam na efekty renowacji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) cieszę się, że ją wypatrzyłam :)
      wkrótce..

      Delete
  4. Jej! Jakie cudeńka śliczne!
    A ten kloszyk na jabłuszko jest przesłodki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Bardzo się cieszę, że go upolowałam.

      Delete
  5. super. wszytsko pacnij na bialo i masz extra mebelki. oj jujz mnie lapy korca aby cos pomajsterkowac;)

    ReplyDelete
  6. świetne !! Naprawdę super rzeczy. U nas takich nie znajdziesz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kto wie.. jakby się dobrze poszukało? ;)

      Delete
  7. Deseczka z kloszem jest na liście moich chciejstw, szukam czegoś takiego tylko większego. Mam nadzieję, że kiedyś uda się ustrzelić :)

    Udany zbiór, ciekawa jestem jak udoskonalisz podłużną skrzyneczkę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powodzenia!
      Na podłużną skrzyneczkę mam już pomysł :)

      Delete
  8. Piękne rzeczy, uwielbiam drobiazgi z drewna w każdej postaci, są niepowtarzalne i zawsze można je jakoś odświeżyć :) Jakoś nigdy nie mogłam przekonać się do tej mody na nowoczesne, metalowe i plastikowe dodatki do mieszkania, drewno jest jednak najlepsze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tez tak uważam :) Ostatnio częściej zaczęłam zwracać uwagę na takie cudeńka

      Delete
  9. Mam identyczny klosz z podstawką :) Kiedyś na pchlim targu kupiłam za całe 20pensów :)

    ReplyDelete
  10. koniecznie pochwal się efektami swojej pracy :)

    ReplyDelete
  11. O świetnie, to będzie szał dekorowania! Super - nie mogę się doczekać metamorfozy nowych nabytków :)

    ReplyDelete
  12. Magnificent website. Plenty of useful information here.
    I am sending it to some pals ans also sharing in
    delicious. And certainly, thanks to your sweat!

    my site ... gadgets

    ReplyDelete
  13. Strasznie podoba mi się pudełko na narzędzia i deska na ser ze szklanym kloszem. No i oczywiście najpiękniejsza kicia <3

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!