Saturday, February 1, 2014

nowość w moich lakierowych zbiorach- essie grow richer

Kilka dni temu przyszła pocztą upolowana na eBayu za niecałe $4 odżywka do paznokci 'essie grow richer'.
Moje paznokcie są obecnie krótkie i bardzo łatwo się łamią (można to zaobserwować w ostatnim lakierowym poście).
Chciałam kupić odżywkę Sally Hansen Hard as Nails, ale po przeanalizowaniu czasu w jakim mi zgluciała obecna buteleczka postanowiłam spróbować czegoś innego. Przeszukałam internety i postawiłam na essie.

ku mojej radości odżywka ta jest płynna niczym woda :)


na pudełku można przeczytać obietnicę, że w ciągu 5 dni paznokcie urosną do 33% i staną się mniej suche

oleje zawarte w odżywce powinny pomóc nawilżyć paznokcie i spowodować ich szybszy wzrost (porost :)

można stosować solo albo jako bazę pod lakier

skład


pędzelek jest cienki i wygodny


Moje paznockie u rąk są w zdecydowanie lepszym stanie niż paznokcie u stóp.
Stopowe paznokcie mają ogromne tendencje do suchotnictwa i rozdwajania. Jestem bardzo ciekawa jak nawilżająca odżywka da radę w poprawieniu kondycji moich suchotników.
Przez następne kilka, może nawet kilkanaście dni będę używała tej odżywki jako bazę na wszystkich moich 20 paznokciach :)

Miałyście jakieś doświadczenia z tym kosmetykiem?
Dajcie znać, jestem bardzo ciekawa Waszych opinii.
Buziaki!

12 comments:

  1. Czekam z niecierpliwoscia na Twoja recenzje tego produktu, Moje marniutkie paznokietki ratuje obecnie witaminami I Essie Millionails. Mialam co do niej spore oczekiwania, ale spektakularnych efektow poki co nie widac..... Dam jej jeszcze troche czasu I bede sie rozgladac za czyms bardzije skutecznym.

    Milej niedzieli!

    ReplyDelete
  2. Jestem ciekawa efektów, ja wróciłam do preparatu Inglota z braku innych pomysłów na odżywkę i jestem zadowolona, ale super spektakularnych efektów brak.

    ReplyDelete
  3. Ooo, ciekawa rzecz, chętnie poczytam recenzję!

    ReplyDelete
  4. Nie miałam kontaktu i czekam na recenzję :)

    ReplyDelete
  5. Ja stosuję teraz Essie All In One Base. Ma pełnić funkcję bazy, top coatu i przy okazji wzmacniać paznokcie...Dwie pierwsze funkcje spełnia wyśmienicie, co do trzeciej - na rezultaty trzeba trochę poczekać, zobaczymy :)

    ReplyDelete
  6. Mam ją, jednak za bardzo nie widzę efektów podczas jej stosowania. Jeżeli już po nią sięgam, to właśnie wtedy kiedy potrzebuję bazy pod lakier.
    Jestem ciekawa czy Tobie pomoże...

    ReplyDelete
  7. Essie u mnie nie gościły i jakoś nie mam potrzeby ich poznania. Ale chętnie poczytam czy ta odżywka się sprawdzi ;)

    ReplyDelete
  8. Nie mam zadnych doswiadczen, ale chetnie poczytam jak sie sprawdzila! Czekam na relacje:)

    ReplyDelete
  9. Też jestem ciekawa, jak się sprawdzi!

    U mnie teraz oleje poszły w ruch, bo po remoncie mam paznokcie obcięte "na łyso" - do skóry...

    ReplyDelete
  10. Ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    ReplyDelete
  11. Sama zaczynam przygodę z essie grow stronger i jestem ciekawa jak się sprawdzi. Czekam na Twoją recenzję, pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  12. Nie miałam, ale jak zakończysz kurację, to koniecznie podziel się opinią.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!