Wednesday, August 6, 2014

biedronkowy post antybakteryjny

Dzisiaj w Biedronce trafiłam na chusteczki odświeżające w trójpakach. Przeszłam obok nich dwa razy i cały czas zastanawiałam się z czym mi się kojarzą. Wzięłam do ręki jeden z zestawów i poszłam do czytnika cen (bo na półce nie było przy nich ceny). Ekranik wyświetlił 2,99 zł. Pomyślałam, że 3 paczki chusteczek za niecałe 3zł to całkiem niezła okazja, a jak ich nie kupię to nie przekonam się czy są dobre czy nie.
W domu wpisałam producenta w internety i wyskoczyło mi, że Harper Hygienics to nic innego jak Cleanic :)
Chusteczki Cleanic w drogeriach kosztują około 3-4 złote za pojedyńcze opakowanie. Tu mamy 3 opakowania za niecałe 3 złote.  
Nie trzeba być królem matematyki żeby sobie obliczyć czy ta impreza się opłaca czy nie :)


na półce były trzy rodzaje: Aqua, Ice oraz Antibacterial (takie same jak w oryginalnych chusteczkach Cleanic- dlatego je skądś kojarzyłam)

wybrałam wersję antybakteryjną
zapach Go Pure jest identyczny jak Cleanic

producent :D

byłam dzisiaj w Biedronce jeszcze raz po zapasy dla mnie i dla mojej Mamuni :)
Jeśli lubicie chusteczki Cleanic to warto zajrzeć do Biedronki :)
Niecała złotówka za opakowanie to szalona okazja. Nie wiem tylko czy to stała oferta czy jedynie wakacyjna/jednogazetkowa przygoda.
Buziaki!

10 comments:

  1. o kurcze, super :) właśnie chciałam coś antybakteryjnego do rąk :) a za taką cene to prawie jak za darmo :)

    ReplyDelete
  2. jutro lecę do biedry!! urlop już za kilka dni więc na wyjazd będą jak znalazł!! ;)

    ReplyDelete
  3. Przydałby mi się taki pakuneczek !! muszę odewiedzić biedronkę!

    ReplyDelete
  4. dzieki za cynk! musze sie wybrać!:)

    ReplyDelete
  5. ja je uwielbiam dlatego kupiłam już dwa zestawy!

    ReplyDelete
  6. Mam nadzieję, że w mojej Biedronce je jutro znajdę.

    ReplyDelete
  7. Strasznie mnie kuszą, ale mam podobnych olbrzymi zapas :) . Obawiam się jednak, że to tylko specjalna oferta i na dłuższą metę nie wejdą do biedronkowej oferty kosmetycznej :(

    ReplyDelete
  8. Musze je mieć na wyjazd! a wczoraj kupiłam w biedronie chusteczki dla niemowląt za 5 zł ;/ ;D

    ReplyDelete
  9. No nieźle ten sam producent, produkt pewnie tej samej jakości, a ile tańszy :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!