Saturday, August 23, 2014

koty i buty- skromny sklepowy post szpiegowski

Dzisiaj wybrałam się z mężem do kina :)
Przy okazji zahaczyliśmy o kilka sklepów znajdujących się w tej samej galerii. Udało mi się wyciągnąć telefonowy aparat w dwóch z nich. W tych do których zazwyczaj nigdy nie zaglądam ;) Deichmann i Cropp.
Na zdjęciach zobaczycie koty i buty :)

kocur fajny, ale materiał pozostawiał wiele do życzenia..

kolejny słodziak na poliestrze..

galaktyczne kociska

kocie legginsy

na tę bluzkę polowałam, ale nie było mojego rozmiaru :(

słodziaki :3

w Deichmannie już jesień :)

musztarda :)

dla mnie wysokość kosmiczna ;)

kontrowersyjne adidasy ;)

szeleszcząco-dzwoniące z każdym krokiem trzewiki ;)
Czas rozejrzeć się za jakimiś wygodnymi jesiennymi butami :)
Kierunek TK Maxx :D
Buziaki!

13 comments:

  1. Za dużo kota na metr kwadratowy :D

    ReplyDelete
  2. Też uwielbiam koty, a co do Deichmann'owych butów to już niestety tam nie kupuje, tyle razy sie przejechałam na nich, że żal mi kasy :(

    ReplyDelete
  3. ale fajna ta biała bluzka, aż zerknę do Croppa :D

    ReplyDelete
  4. Gdybym upolowała takie buty jak na ostatnim zdjęciu, ale porządnie wykonane, to bym brała z miejsca :D

    ReplyDelete
  5. Koty chyba raczej nie dla mnie ;-)

    ReplyDelete
  6. JA też bardzo lubię motyw kotów na ubraniach ;-)
    Te żółte buty bardzo mi się podobają ;-)
    Obserwuje. Co powiesz na wspólną obserwację? ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ile kotów;) ja też muszę się teraz wybrać na jesienne zakupy ubraniowe;)

    ReplyDelete
  8. koty podbijają świat :D też muszę odwiedzić tikeja :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!