Friday, August 8, 2014

Missha Perfect Cover BB Cream No21 oraz No13 (porównanie kolorów)

Tak jak obiecałam wcześniej, pokażę Wam jak bardzo różnią się dwa odcienie kremu BB Missha Perfect Cover. Mam dwa najjaśniejsze kolory czyli numer 13 oraz numer 21.

odcień 13 mam od dawna, 21 to mój nowy zakup


widać że lubię ten krem ;) i często go używam

po wyciśnięciu z tubek

widać różnicę w kolorze

po delikatnym roztarciu

po mocniejszym roztarciu

po dokładnym rozsmarowaniu nie widać wielkiej różnicy..
Teraz w lato, kiedy jestem troszkę opalona na twarzy, ciemniejszy kolor idealnie pasuje do koloru mojej skóry. Jaśniejszy odcień świetnie sprawdza się w chłodniejsze miesiące kiedy słońca jest mniej i moja cera jest blada :)
Buziaki!

5 comments:

  1. po roztarciu prawie nie widać różnicy!;) no nieźle

    ReplyDelete
  2. pięknie Ci dziękuję za ten post :) wciąż zastanawiałam się który kolorek wziąć i jednak skuszę się na 21, na teraz będzie lepszy

    ReplyDelete
  3. Patrzę na roztarte kosmetyki i nie widzę różnicy w kolorach *__* Czary!

    ReplyDelete
  4. Miałam 21 i bardzo mi odpowiadał :) Planuję powrót do tego kremu za jakiś czas, na razie używam i używam Aloe Sun BB Cream ze Skin Food'a :)

    ReplyDelete
  5. Właśnie używam najciemniejszego nr 23, a na zimę zaopatrzę się w 13 :-)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!