Monday, August 25, 2014

sklepowy post na pokuszenie- biedronkowe kalendarze

Przybyłam, wybrałam, kupiłam :) Mam swój kalendarz na rok szkolny 2014-2015.
Mimo, że edukację skończyłam jakiś czas temu ;) jak również nie zajmuję się edukowaniem innych- nie mogłam się oprzeć. Może wreszcie uda mi się codziennie notować ważne i mniej ważne rzeczy w jednym miejscu.

nie miałam żadnych wątpliwości wybierając mój kalendarz :D

Udało mi się zrobić zdjęcia dostępnych u mnie wzorów.

granatowy i różowy

czarny i myszkowy

kolejny myszkowy i czarno-biało-turkusowy

puchatkowo-prosiaczkowy
Cena kalendarza to 18.99 zł.
A to mój z bliska:

przód

tył
Dzisiaj próbowałam zrobić zdjęcia zawartości, ale miałam bardzo nieciekawe światło :(
Jutro powinnam mieć więcej szczęścia i jeśli zdjęcia wyjdą ogarnięte- pokażę Wam jak prezentuje się wnętrze.


Buziaki!

30 comments:

  1. Ten szary myszkowy mi się podoba :D

    ReplyDelete
  2. uroczy z puchatkiem, też myslałam ze sie skuszę ale wolę jak na dwóch stronach jest cały tydzień.

    ReplyDelete
  3. Zobacze jak w środku i może po nie pójde :D

    ReplyDelete
  4. Wybrałam taki sam, cena to 18.99 ;)

    ReplyDelete
  5. urocze :) mnie się podoba ten z myszką :))

    ReplyDelete
  6. Najbardziej podoba mi się wersja z Good Year i MRS. Minnie ;)

    ReplyDelete
  7. Twój i ten Puchatkowy mi się najbardziej podobają :)

    ReplyDelete
  8. ten z myszką miki przesłodki!:)

    ReplyDelete
  9. Piekne ;-) chyba sie przejde :-)

    ReplyDelete
  10. wygląda pięknie!! mi wpadł w oko jeszcze ten z Kubusiem Puchatkiem :)

    ReplyDelete
  11. Wybrałaś najładniejsza wersje :) mi sie jeszcze podoba ten z napisem MRS.

    ReplyDelete
  12. boję się iść do biedronki !! Ten z Minie jest piękny ♥ Ale wiem żę jak go kupię to później będę musiała ciągle szkolne kupować ;D A już chyba przywykłam że zaczynam od stycznia ;d

    ReplyDelete
  13. jakie one cudne! a u mnie ich nie było :( ale za to mam zeszyt do historii...w takim samym wzorze jak Twój kalendarz :))

    ReplyDelete
  14. szkoda, że nie są trochę mniejsze to też bym sobie sprawiła :D

    ReplyDelete
  15. Kręciłam się wokół nich wczoraj z dobre 15 minut i wyszłam z niczym:P

    ReplyDelete
  16. Ja wybrałam ten czarno-biało-turkusowy. Początkowo czaiłam się na ten, który Ty wybrałaś, ale jednak połączenie bieli i czerni wygrało :)

    Rok temu miałam też kalendarz z biedronki, czarny w zielone kropki ;)

    ReplyDelete
  17. Miałam już w dłoniach ten folklorystyczny kalendarz! Jest piękny, ale niestety dość ciężki, co nie sprawdzi się na uczelni, kiedy w torbie będę miała jeszcze zeszyt, piórnik i pudełko z jedzeniem. Spróbuję zapolować na jakiś lżejszy kalendarz. W ramach pocieszenia kupiłam sobie zeszyt w usta! :D:D

    ReplyDelete
  18. Nie lubię biedronkowych kalendarzy bo są ciężkie ! Kupiłam na poprzedni rok akademicki i prawie go nie nosiłam bo był zbyt ciężki :( a takie ładne wzory :)

    ReplyDelete
  19. Dobrze, że do nich nie doszłam. Przepadłabym ;)

    ReplyDelete
  20. Wzięłam czarno-biało-turkusowy :) Ciężko,ale dużo miejsca do pisania! :)

    ReplyDelete
  21. Są naprawdę super! Szkoda, że dopiero teraz się o nich dowiedziałam...

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!