Monday, August 18, 2014

ręcznie robiona biżuteria- moja pasja

Dawno, dawno temu wspominałam tutaj na blogu że robię biżuterię. I ją noszę. I czasami daję w prezencie ;)
Jakiś czas temu (nie pamiętam z jakiego powodu) zaczęłam robić jej coraz mniej.. Coraz mniej i mniej.. I w końcu przestałam :(
Kilka dni temu przypomniałam sobie o kilku parach kolczyków i kilku sznurach korali. Jak wzięłam je do ręki znowu zachciało mi się sięgnąć po narzędzia i materiały :) Kto wie, może już niebawem znowu uda mi się coś wyczarować :)

Wszystkie zdjęcia i biżuteria są mojego autorstwa i wykonane przeze mnie.
Nie zgadzam się na ich publikowanie i wykorzystywanie bez mojej wiedzy.

Moje biżuteryjne czary-mary:

naszyjnik z filcowych koralików
(ten mały z zółtymi koralikami wprowadza element niepokoju w całą strukturę :)


w kolorach które lubię :)

krótszy filcowy naszyjnik

w kolejnych ulubionych kolorach

naszyjnik z bursztynu i sznurka

klasyczne bursztynowe korale

prosta kolia z surowego bursztynu

sporo pracy włożyłam w ten komplet :)
zrobiony z perełek słodkowodnych i kamieni ozdobnych i półszlachetnych

lubię go :)

proste kolczyki (z początków mojej biżuteryjnej przygody- co widac po loopach)

kryształki i ametysty

turkusowa ceramika

jeszcze jedna ceramiczna para

koralowiec na dużych biglach
Ale mi sie chce zrobić coś nowego :D
Chyba jutro wyciągnę moją wenę i sprzęt.. ;)
Buziaki!


14 comments:

  1. Turkusowa ceramika nr 2 najładniejsza :) też niedawno wróciłam do robienia kolczyków, zaliczyłam warsztaty sutaszu i może też się pochwalę tym co robię ;)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładne. Zwłaszcza turkusowa ceramika, bursztyn i filcowe.
    Też robię biżuterię, którą noszę albo rozdaję. ;-)

    ReplyDelete
  3. Piękności! Szczególnie ten komplet z kolorowych perełek!

    ReplyDelete
  4. A mi sie podobają te proste kolczyki ;)

    ReplyDelete
  5. Cat wiem ile pracy wymaga rękodzieło I szczerze podziwiam. Mam za sobą kilka "wykłutych" kulek, dlatego z podziwem patrzę na filcowy naszyjnik. Masz Dziewczyno talent. Życzę, aby wena częściej dopisywała!

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. Ten komplet z kolorowych kuleczek jest przesliczny. Mialam kiedys bardzo podobny, ale zamiast naszyjnika bransoletke. Masz talent:)

    ReplyDelete
  7. Też kiedyś robiłam, sporo przy tym frajdy ;)

    ReplyDelete
  8. Powinnas kochana powrocic do robienia bizu bo jest sliczna ! naprawde ! :)

    ReplyDelete
  9. Ach, te loopy śnią się po nocach chyba każdej początkującej. Ale co za radość, jak oba wyjdą równe!

    ReplyDelete
  10. Piękna biżuteria :) Ja też robię sama, jestem samoukiem robię sutasz, bawię się filcem i wieloma innymi rzeczami :)

    ReplyDelete
  11. Kolorowy zestaw pereł i kamieni jest zachwycający :) . Pozazdrościć zdolności manualnych! :)

    ReplyDelete
  12. Ten komplet z perełek i kamieni jest cudowny! Cała biżuteria bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!