Saturday, August 30, 2014

kosmetyczne zakupy- najnowsza biedronkowa gazetka (część druga)

Dwie (a właściwie trzy) pozostałe rzeczy które kupiłam w Biedronce.

zestaw szampin i odzywka Gliss Kur oraz puder HD Bell

miałam do wyboru trzy rodzaje: niebieski gloss, czerwony z keratyną i czarny odbudowujaco-regenerujący

opakowanie pudru mogłoby być bardziej ogarnięte..
ale liczy się zawartość ;) i mam nadzieję, że nie będę zawiedziona

puder jest całkiem biały

zastanawiam się czy kupiłam już wszystko co mi wpadło w oko ;)

puder w gazetce i jego cena

szampony i odżywki
Buziaki!

17 comments:

  1. Też mam ten puder HD :) Jestem już po pierwszym użyciu i powiem, ze jest całkiem spoko :)

    ReplyDelete
  2. Też kupiłam dzisiaj Gliss Kur'a :)

    ReplyDelete
  3. Ja nie zdecydowałam sie na nic ;)

    ReplyDelete
  4. Przeglądając gazetkę nic mi nie wpadło w oko, ale chyba pobiegnę po Gliss Kur'a ;-)

    ReplyDelete
  5. jestem ciekawa tego pudru ;-) mam nadzieje, że pojawi sie jakas recenzja.

    ReplyDelete
  6. Również jestem ciekawa pudru. Daj znać jak się sprawuje :)

    ReplyDelete
  7. Lubię ten szampon i odżywkę z Gliss Kur'a ;)

    ReplyDelete
  8. ja tym razem zaoszczędziłam .;p

    ReplyDelete
  9. Sama na nic się nie skusiłam, ale czekam jeszcze na część 2. :)

    ReplyDelete
  10. JA nie skusiłam się na nic z kosmetyków ;D Chociaż miałam chrapkę na ten puder transparentny ! ;]

    ReplyDelete
  11. ten puder HD wydaje się być ciekawy, daj znać jak się sprawdza.

    ReplyDelete
  12. miałam kupić gliss kura ale nie było u mnie :(

    ReplyDelete
  13. nie przepadam za Gliss kurem przyspiesza u mnie przetłuszczanie

    ReplyDelete
  14. ja tez kupiłam puder ale taki w czarnym opakowaniu :) i cień do powiek w musie!! cień jest fenomenalny!! Trzyma się cały dzień i za pomocą samej wody go nie zmyjemy więc jest mega długotrwały :)

    ReplyDelete
  15. Ta czarna seria z Gliss Kur tak zniszczyła mi włosy, że długo, bardzo długo musiałam czekać na "odnowę" ;/

    ReplyDelete
  16. Chętnie przygarnęłabym ów zestaw GK, niestety nie widziałam ich w Biedronce :(

    ReplyDelete
  17. jestem bardzo ciekawa tego pudru;)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!