Tuesday, August 19, 2014

spełniam swoje pędzlowe marzenia- Real Techniques

Zwlekałam w nieskończoność. Chodziłam, macałam (przez opakowanie ;), zastanawiałam się, myślałam, nawet kupiłam podróbki na eBayu jak ktoś chce sobie zobaczyć to zapraszam *KLIK* (całkiem dobrze mi służą) aż wreszcie dojrzałam do decyzji i zdecydowałam się na oryginalne pędzle Real Techniques. Znalazłam je w TK Maxxie :) W dobrej, tkmaxxowej cenie :)
Dwa zestawy. Core Collection i białe Limited Eddition.

dwa obnażone z opakowań zestawy

z bliska

skunksiki z limitowanej kolekcji

do pudru, konturowania i oczu

Core Collection

maluszek do detali, pędzel do podkładu, do konturowania i małe jajeczko (do różu) :)

czuję że to będzie miła znajomość
Buziaki!

22 comments:

  1. Mi też się one marzą ;) ale chyba jak na razie postawię na Hakuro ;)

    ReplyDelete
  2. U mnie też dziś pędzle RT;) ja jestem zadowolona z core Collection, ale nie zachwycona.

    ReplyDelete
  3. Ja marzę o dwóch zestawach tym złotym co Ty kupiłaś i do oczu *_* Z RT mam na razie trzy pojedyncze pędzle w tym do pudru który jest moim ulubieńcem <3

    ReplyDelete
  4. Ten drugi zestaw też kiedyś widziałam w Tkmaxx ale niestety rozkompletowany, a cena nie była obniżona

    ReplyDelete
  5. Ja sobie zamówiłam ze Stanów w promocji. Właśnie czekam na nie. Kupiłam te pomarańczowe i fioletowe.
    Ciekawa jestem.

    ReplyDelete
  6. Buffing brush i contouring brush to jedne z moich ulubieńców, szczególnie buffing (Ty chyba źle je opisałaś, to ten płaski :)) to mój niezastąpiony pędzel do podkładu/kremów CC!

    ReplyDelete
  7. Core collection tak sobie, ale marzę o tych duo-fiberkach :)

    ReplyDelete
  8. Lubię pędzle RT. Choć tych akurat nie znam :)
    Niech dobrze Ci służą :))

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajnie się prezentują :). Ja mam pędzle Maestro.

    ReplyDelete
  10. U mnie w tk nie ma żadnych perełek:( a chętnie bym się na nie skusiła.

    ReplyDelete
  11. Core bardzo mi się marzy, widziałam go w Kohl's ale nie wzięłam. Teraz żałuję :/

    ReplyDelete
  12. Do mnie niedawno przyszła paczka z ebayowskimi wersjami i są bardzo OK :) . Nie wiem, czy skusiłabym się na oryginały chociażby ze względu na cenę. Pomimo tego nie sposób nie przyznać, że wyglądają naprawdę fajnie i porządnie :)

    ReplyDelete
  13. Ja bym pewnie nie wiedziała jak ich użyć :D

    ReplyDelete
  14. Jak kupować to coś o czym się marzy, nie podróbki. Wtedy radość większa. Dobrze, że TK Max ma fajne ceny.

    ReplyDelete
  15. Mam zestaw złoty, fioletowy i parę pojedynczych pędzli RT. Wszystkie kocham ♥ Gratuluję zakupu :)

    ReplyDelete
  16. złoty zestaw mam, poluję na fioletowy, białe podobno są takie sobie :O

    ReplyDelete
  17. Ja już kiedyś spełniłam i zamówiłam sobie 3 zestawy i kilka luźnych ;) I nie żałuję! Ciekawa jestem tych białych, ale słyszałam mieszane opinie...

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!