Thursday, August 14, 2014

kremowa mgiełka do ciała z Avonu- co to za czary?

To będzie kilka słów o pierwszym wrażeniu.
Jak już wiele razy pisałam, na noc zawsze używam mgiełek zapachowych do ciała bo lubię ładnie pachnieć. Skończyłam niedawno egzotyczną mgiełkę Essence i pilnie szukałam następcy. W aktualnym katalogu (zupełnie na początku) pojawił się nowy zapach Refreshing Lagoon (w serii Senses). Wybrałam mgiełkę do ciała. Albo nie doczytałam, albo w katalogu nic nie jest napisane, że ta mgiełka to bardzo gęste mleczko w sprayu. Meh..
Preferuję mgiełki. Takie klasyczne bez wydziwiania i rozsmarowywania. Zobaczymy jak rozwinie się nasza znajomość.. Zapach ładny, więc dam mu szansę ;)

Miałam okazję użyć tego wynalazku dwa razy.
Na opaloną morskim słońcem i lekko zaczerwienioną skórę.
Ma przyjemny zapach i delikatnie koi podrażnienia. Skład nie jest rewelacyjny a zamiast masła shea w mleczku znajduje się jedynie jego ekstrakt.
Niezwykle upierdliwe jest rozsmarowywanie na skórze tego co wytrysnęło z atomizera.. A rozsmarowywanie jest niestety konieczne (zobaczycie na zdjęciach..)

100 mililitrowa buteleczka z atomizerem


tak wygląda po zaaplikowaniu na skórę z odległości mniej więcej 15-20 cm

po pobieżnym rozsmarowaniu

po dokładnym rozprowadzeniu na skórze

hmmmmm.. 
Co z tego będzie? Zobaczymy.
Buziaki!

10 comments:

  1. widze, ze jakas nowosc
    niestety avon jest slaby jezeli chodzi o sklady:(

    ReplyDelete
  2. mialam jakis inny zapach i kompletnie sie zawiodlam

    ReplyDelete
  3. Ja bardzo lubię tą mgiełkę, bo fajnie nawilża i jest idealna na lato. Dla mnie to po prostu takie mleczko w sprayu :)

    ReplyDelete
  4. Pierwszy raz widzę ten produkt. Podoba mi się buteleczka i grafika :). Ale mgiełka to nie jest :D.

    ReplyDelete
  5. Ja bym sie z tym produktem na pewno nie polubiła. Nie lubię takich mleczek ;/

    ReplyDelete
  6. Mam taką zieloną Citrus i lubię :D

    ReplyDelete
  7. Fajne są takie wynalazki :) Mam teraz nawilżającą mgiełkę z YR i jestem dość zadowolona :)

    ReplyDelete
  8. To bardziej jakiś lotion do ciała. Szata graficzna całkiem ładna, choć wydaje mi się, że z zapachem nie byłoby mi po drodze.

    ReplyDelete
  9. Pierwszy raz widzę mgiełkę z taką konsystencją :)

    ReplyDelete
  10. ciekawy produkt;) nie znałam go wcześniej;)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!