Sunday, August 24, 2014

powrót lajfstajlowych kołozeszytów i brulionów motywujących- biedronkowy post zdjęciowy

W maju pisałam Wam o lajfstajlowych kołobrulionach motywujących, które pokazały się w ofercie Biedronki *KLIK*. Dzisiaj w Biedronce szukałam słowników: angielskiego i hiszpańskiego (znalazłam, kupiłam i polecam). Przy okazji zerknęłam w stronę oferty szkolnej. Były tam nowe wzory lajfstajlowych okładek :)





a to już małe zeszyty A5 w miękkich okładkach

A5

A5

A5
Nie kupiłam ani kołozeszytu ani brulionu ani zeszytu :) Za to jutro będę się rozglądała za kalendarzem na rok szkolny 2014/2015. Zawsze chciałam mieć taki notatnik/dziennik/kalendarz w którym zapisywałabym rzeczy ważne i mniej ważne, ale zawsze brakowało mi sumienności..
Może tym razem się uda :)
Buziaki!

25 comments:

  1. W zeszłym roku kupiłam sobie takie kołozeszyty, polecam! W empiku znajdziemy podobne, a o wiele droższe :P

    ReplyDelete
  2. JA omijam ten dział !! Bo wzięłabym je wszystkie ;D A wiem że większość by mi się nie przydała ;D A kalendarze kupuję raczej od stycznia nie szkolne :D

    ReplyDelete
  3. ja dziś kupiłam piekny kalendarz w Empiku :)

    ReplyDelete
  4. jak ja chodziłam do szkoły, to nie było takich fajnych...

    ReplyDelete
  5. wyglądają naprawdę dobrze, tylko szkoda, że już mało co zeszytów używam ehh ;)

    ReplyDelete
  6. jakie świetne!:) ten z piórkami mnie urzekł, muszę się przejśc do biedro ;)

    ReplyDelete
  7. Nie potrafiłabym się zdecydować na jeden ;)

    ReplyDelete
  8. Oglądałam je i z trudem udało mi się wyjść bez nich :) Aż żałuję, że ich nie potrzebuję :)

    ReplyDelete
  9. Dla mnie wzory na tych zeszytach/brulionach cokolwiek są genialne :)

    ReplyDelete
  10. Teraz wszędzie pełno takich fajnych rzeczy, a pamiętam że za moich szkolnych czasów, to rzadko można było upolować coś fajnego. Ratowałam się wycinając lub wydzierając ciekawe strony z gazet i klejąc je taśmą do okładek ;)

    ReplyDelete
  11. Genialne zeszyty i choć szkołę mam już kilka lat za swobą, na pewno chwycę kilka, jak tylko zaczną je wyprzedawać ;)

    ReplyDelete
  12. Też na nie zaglądałam:) Niestety u mnie nie znajdą już pożytku. W lipcu skończyło się u mnie studenckie życie:):)

    ReplyDelete
  13. szkoda, że nie mają takich w formacie A5 :) Dzisiaj po południu wyślę mamę do Bierdonki, główne po kalendarz ;)

    ReplyDelete
  14. Zawsze mam ten problem, że nie można zdecydować się na kilka wzorów i biore wszystko co ładne :D

    ReplyDelete
  15. Muszę się wybrać zanim sprzątną mi wszystkie sprzed nosa ;)

    ReplyDelete
  16. Biedronka zaskoczyła mnie okładkami zeszytów, dlatego tam zakupiłam zeszyty na nowy rok szkolny! :D
    http://cocosanka-thoughts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Świetne zeszyty :P aż by się chciało wrócić do szkolnych czasów :D

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam wszelkie zeszyty i nie mogłam przejść obojętnie koło tego zielonego kołozeszytu i zeszytu z kogucikiem ;) Ich nigdy za wiele na studiach ;)

    ReplyDelete
  19. Chyba się jutro wybiorę do Biedry... :-)

    ReplyDelete
  20. byłam ostatnio w biedronce i też wszystko oglądałam;)

    ReplyDelete
  21. muszę omijać biedronkę bo zawsze kupuję zeszyty bo fajne okładki a później leżą :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!